Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
betadine schreef:Wij zijn ook maar met 2. Hetzelfde patroon tot de vaatwas er kwam. Nu zou ik echt niet meer zonder kunnen. Onze kookpotten enzo gaan er ook in. Bovendien verbruik je op die manier ook minder water. Goed excuus dus om voor een vaatwas te gaan
er is amper afwasElCamino schreef:jezelf een schop onder je kont geven na het eten !
mystery1980 schreef:4 borden ergens heel ver weg stoppen, zodat je er maar 2 voorhanden hebt??
MarliesV schreef:Maar je gebruikt toch ook mokken, glazen, bestek, spatels, pannen en deksels enz?
Hoe maak je je aanrecht schoon? Ik maak daarvoor een sopje, kan gelijk de vaat er ook door.
Wij hebben een vaatwasser, maar maak dagelijks een sopje, neem de tafel, de kookplaat en het aanrecht af, was de pannen af (die gaan niet in de vaatwasser) en heb dan alles netjes binnen een kwartiertje.
Leen schreef:mystery1980 schreef:4 borden ergens heel ver weg stoppen, zodat je er maar 2 voorhanden hebt??
Ik ben bang dat mijn vriend ze dan gewoon snel afspoelt waardoor ze eigenlijk niet proper zijn. "Want voor 2 borden laat je geen wasbak vollopen" zei hij me.
Met lopend warm water kan het natuurlijk ook wel.
topsylover schreef:Mijn ouders maakten altijd een groot feest van de afwas. Mijn vader was lange dagen van huis en sportte 's avonds ook nog dus de afwas was een van de weinige momenten (naast dineren) waar we als gezin samen waren. Dan ging de muziek op met de speakers vol open en stonden we met zijn allen te dansen met een vaatdoek in onze handen in de keuken.![]()
![]()
Nu doe ik dat nog steeds als ik geen zin heb om schoon te maken, met muziek is alles leuker!
nuja ik babbel gewoon, misschien is muziek dan wel een goed idee! 
Leen schreef:betadine schreef:Wij zijn ook maar met 2. Hetzelfde patroon tot de vaatwas er kwam. Nu zou ik echt niet meer zonder kunnen. Onze kookpotten enzo gaan er ook in. Bovendien verbruik je op die manier ook minder water. Goed excuus dus om voor een vaatwas te gaan
We hebben de aansluiting wel geinstalleerd maar aangezien er een tweedehands keuken instaat hebben we er voorlopig geen plaats voor.
En dan denk ik ook, een vaatwasser voor 2er is amper afwas