Nieuwe laptop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-17 11:48

Oke, het is eindelijk zover. Ik heb geld op mijn rekening en black friday staat voor de deur. Dus tijd voor een nieuwe laptop *\o/*

Alleen 1 maar. Welke moet ik nu kiezen?
Kan door de bomen het bos totaal niet meer zien. En de ene winkel raad merk A aan, de ander merk B enz. Ook de prijzen zijn heel divers. Van 300 euro tot 3.000 :wow:

Online met van die vergelijking site kom ik er ook niet mee uit.
Dus nu roep ik jullie hulp in.

EISEN:
* Heb veel spelletjes op de laptop zelf staan (van volledige! sims 2 tot losse speelbare sims en zeker een stuk of 30 spelletjes van zylom) dus de laptop moet dit kunnen handelen. Niet alleen qua opslag maar ook qua afspelen.

* Ik spel veel spelletjes online, dus goed beeldscherm is een punt (al hoort dat ook bij punt 1)

* Ben geen fan van windows 10 (ben alleen xp gewend, dus kan ook een kwestie van wennen zijn)

* Budget; Het maximale (en echt de super bovenste grens) is 1.000 euro. Maar als ik iets vergelijkbaars kan vinden voor 500 ben ik ook gelukkig.

* Tussen de 14 en de 16 inch

* SSD



Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe Asus, aangezien dat mijn huidige merk is en ik daar al meer dan 10 jaar!! met veel plezier mee werk.

SayaJones

Berichten: 11939
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:35

Omdat dit topic over een laptop gaat en niet over een ervaring of dienst op paardengebied, verplaats ik dit topic van [ED] naar [HTT]Huis, Tuin & Techniek.

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:55

Let wel op bij de nieuwe asus laptops dat je overweg kunt met de mousepad. Wij hebben er hier een om dezelfde reden als jij opgeeft maar die mousepad is echt drama/waardeloos!