Mijn computer doet het al een aantal maanden slecht. Steeds werden zwarte kleuren rood en witte kleuren blauw en viel het beeldscherm uit tijdens het gamen (maar niet als de kleuren normaal waren) en liep hij vast. Daarbij liep hij altijd vast bij het updaten, waardoor ik hem een 2-3 keer opnieuw op moest starten zodat hij weer ‘normaal’ deed. Nou, daar kon ik prima mee leven. Maar, toen ik maandagavond mijn computer op slaapstand liet omdat ik ging eten (normaal sluit ik hem altijd af), ging hij weer updaten. Hij liep weer vast en ik deed hem zoals altijd gewoon uit.... maar nu komt het. Nu start hij dus niet meer op

Nu baal ik ontzettend omdat ik nu alles op mijn laptop moet doen, maar verslagen schrijven in niet praktisch als je je laptop 4 keer per dag op moet laden.
Stekkers heb ik al gecontroleerd, dat is het niet. Morgen wil ik hem open maken en hem ontstoffen om te kijken of dat helpt, maar daar houden mijn ideeën op. Computer is trouwens ongeveer 5 jaar oud.
Heeft een lieve bokker advies? Is mijn computer nog te redden of zal ik een nieuwe moeten kopen