Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om voor en na foto's te zien van alles!
.

.
Al lijkt het me wel heel gaaf om meer te kunnen. Knap dat jullie dus handig zijn en ervoor gaan. Het huis ziet er leuk uit, erg benieuwd wat jullie ervan maken en wie weet haal ik er nog wat tips uit! Succes met de werkzaamheden, vind het altijd erg leuk om dit soort topics te volgen.
. Richten we de kleine kamer in als werkkamer/inloopkast dan zie je niet zo goed dat het genoeg ruimte heeft om als slaapkamer te kunnen functioneren. Iets wat nu slaapkamer is kunnen mensen vaak wel een inloopkast in zien.
.
. Badkamer moet er absoluut uit. Douchecabine en sanibroyeur werken ook allebei niet, tegels zijn stuk. Anders kunnen we er niet in wonen, helaas.

voor de woonkamer zou ik wel witte muren houden, ik heb BV een licht grijze vloer met witte muren en donkerblauwe gordijnen en kleed met een wit TV meubel. Zo lijkt alles toch ruim met kleuren wat het aankleed
ElizeVdS schreef:Naar aanleiding van het plaatje van Noviceh toch even dit ontwerp gemaakt, eigenlijk moet dit ook wel mogelijk zijn plus hebben we dan meer bergruimte, even overleggen in de winkel hoe we hier een oven in verwerken maar dat moet denk ik ook wel onder de kookplaat kunnen.
[ [url=m/XRDJdk.png]Afbeelding[/url] ]