Bestaat er een app die...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Bestaat er een app die...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-17 18:04

... je telefoon blokkeert na x aantal minuten gebruik?
Maar waar je nog WEL mee kunt bellen?

Het overkomt mij regelmatig dat ik even dat ene appje bekijk en voor ik het door heb zit ik weer 20 minuten of langer achter mijn telefoon -O-
Want na dat appje verdagen we op bokt, facebook of andere app.

Het gaat dus niet om een app als cold turkey want deze moet jezelf instellen en je kunt niet meer bellen.

Het liefst een app die je kunt instellen van bijv 0.00u tot 22.00u

palousa_boy

Re: Bestaat er een app die...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:25

Of zelf meer discipline kweken :+
Of terug naar een simpele telefoon die dus alleen maar belt en sms kan versturen :+

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:28

Ik heb even gezocht en de app Freedom schijnt functies bellen en smsen wel te behouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:28

Gegevensgebruik uitzetten :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:00

Ik heb zelf Forest. Is niet gratis, maar daarmee kun je tot 120min apps blokkeren en je kunt wel gewoon bellen. Heb dat net even getest. :D Je kunt ook specifieke apps/websites whitelisten, zodat je bijvoorbeeld wel whatsapp kunt blijven gebruiken. En, wat ik handig vind, er is ook een chromeapp voor op je computer dus ook daar kan je 'm gebruiken.

Je hebt ook Stay Focused, volgens mij is die ook op Android beschikbaar. Daarmee stel je een maximale gebruikstijd in voor specifieke apps of websites, bijvoorbeeld 30 minuten op werkdagen. FocusMe werkt ongeveer hetzelfde zo te zien, al heb ik die zelf nooit gebruikt.