Telefoonhoesje nat geworden en verkleurd

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Texas02

Telefoonhoesje nat geworden en verkleurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-17 20:01

Hoi,

Vanmiddag heb ik heerlijk in de regen gereden... :+ En ik heb altijd mijn telefoon in mijn broekzak tijdens het rijden (deze kan ook tegen water), alleen toen ik klaar was met rijden en mijn telefoon uit mijn broekzak haalde, zag ik dat het hoesje nu tweekleurig is, het gedeelte wat erg nat geworden is, is donker geworden. Ik dacht dat het wel weer goed zou zijn als hij zou drogen, maar helaas blijft hij tweekleurig, ook nu hij droog is, en zadelzeep helpt niet.. Ben er ook al met een natte doek over geweest in de hoop dat hij dan helemaal donker zou worden, maar dat blijkt ook niet het geval.. Heeft iemand nog tips? Hieronder nog even een foto van hoe het er nu uitziet:

Afbeelding

Alvast bedankt!

Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 20:03

Hoesje van ali toevallig? Ik had ook zo'n hoesje en zag er ook zo uit na nat te zijn geworden. Kort daarna liet de lijm los en was ie kapot :(

Julie Pebbles Bodyguard Phoenix† Melvern† Noortje† Maysie

Pebbles drachtig van Woodrow Carisbrooke - Juli 2021

Texas02

Re: Telefoonhoesje nat geworden en verkleurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-17 20:09

Nee, van Bol.. Maar het kan wel hetzelfde soort hoesje zijn, ik heb ze wel op meerdere websites gezien.. Vind het wel heel jammer zo.. :(

safina

Re: Telefoonhoesje nat geworden en verkleurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 20:12

Ik had precies dezelfde. Ook nat geworden. Dus maar een nieuwe besteld bij Ali. Voor €2,52.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-17 20:15

Ok, dat is wel goedkoop.. De mijne was wel duurder (€13,95, niet heel duur, maar toch), ik ga maar een mailtje sturen naar de verkoper via Bol, misschien heeft deze nog een idee wat ik kan doen..

Probleem is natuurlijk ook dat hij nu waarschijnlijk wel vaker nat gaat worden, het regenseizoen is weer begonnen.. :brr: Misschien in de toekomst maar in een plastic zakje, maar dat helpt nu natuurlijk niet meer.. :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie