Ik heb afgelopen week op Marktplaats een vouwfiets gekocht voor een klein prijsje.
Prima ding, maar hij is helemaal zwart en dat ga ik natuurlijk nooit terugvinden als ik hem op de uni/station heb geparkeerd.
Daarom ben ik van plan hem in een vrolijk kleurtje te spuiten. Ik heb al schuurpapier, anti-roest-en-primer en schilderstape gehaald. Vanmiddag ga ik verf uitzoeken en dan dit weekend aan de slag.
Nu ben ik vast niet de enige die zijn fiets heeft opgeleukt!
Dus... Waar zijn de gepimpte fietsen? Hoe heb je het aangepakt? En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het eindresultaat!
Tips en tricks zijn altijd welkom

Ik heb alleen maar straat hier, en ik denk niet dat de gemeente er heel blij mee is als ik alles roze maak. Ik heb wel alles al geschuurd, de kranten liggen hier, ik heb de primer, spuitverf, alles heb ik, maar het wil niet opschieten
). En omdat ik van de herfst hou: veel blaadjes (echte). Die heb ik erop geplakt (rondje van tape om je vinger maken en die aan de achterkant, dan blijft ie zitten zonder plakrandje) en daarna heb ik die ook nog gesprayed. Krijg er na vier jaar nog steeds complimenten over en ik kan 'm altijd vinden

Moet echt een precisiewerk zijn geweest met die patronen. Het is bijna zonde om op te fietsen 

Hij moest er wel om lachen