Toetsenbord Huawei P9 'verdwijnt' steeds

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Siesjuh

Toetsenbord Huawei P9 'verdwijnt' steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 08:50

Ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb een Huawei P9 en sinds een tijdje 'verdwijnt' mijn toetsenbord steeds als ik een reactie op Bokt wil typen. Ik heb het verder eigenlijk nooit, wel 1x op een andere internetsite gehad, maar weet niet meer welke. Bij whatsapp, messenger en andere apps functioneert het allemaal normaal. Ik heb al op internet gezocht, maar kan hier niets over vinden.

Wat er precies gebeurd:
Ik wil reageren op een topic en begin dus in het vak te typen. Na een tijdje (de ene keer langer dan de andere keer), verdwijnt tijdens het typen mijn toetsenbord en duurt het weer even voor ik het terug heb.

In de tijd dat ik dit heb getypt, is het inmiddels al 3 keer gebeurd. Het is echt super irritant en buiten dat het zo heel lang duurt voor ik iets fatsoenlijks heb neergezet, tik ik met het verdwijnen van het toetsenbord ook vaak op een andere link, waardoor heel de pagina kwijt ben.

Ik heb de simpele dingen al gedaan, opnieuw opgestart, telefoon opgeschoond, ander toetsenbord. Heeft iemand de oplossing? Want ik ben ten einde raad...

Ik zit inmiddels trouwens op 9x... -O-

Ieder einde is een nieuw begin :-)

Siesjuh

Re: Toetsenbord Huawei P9 'verdwijnt' steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 08:56

Ik schop em nog een keertje omhoog, ik heb nog steeds hetzelfde probleem en hoop dat er iemand is met de gouden tip :)

Ieder einde is een nieuw begin :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie