Ik heb jullie hulp nodig.
Misschien kennen jullie het wel, je bent je slaapkamer een keer zat en het is tijd voor verandering, maar wat?
Eerder had ik een leuke vierkante slaapkamer die eerst paars was en toen groen met blauw en daarna zwart/wit, en die laatste was ik gek op! en nog steeds!
Maar de zolderkamer kwam vrij en daar ben ik heen verhuisd. Eerst mooie twentse rossen op de muur, maar heel mannelijk dus tijd voor wat vrouwen spullen. Vervolgens ging het huis in de verkoop dus de muren moesten wit en boven mijn bed werd het grijs. Ik mocht thuis gaan werken dus er kwam een bureau bij, ik kon mn hangkleren niet kwijt dus er kwam er een rek voor. En zo kwam de kamer steeds voller. Inmiddels ook een paar jaar ouder en wil toch wel graag een volwassenere? kamer. Maar hoe?
Zoals jullie straks op de foto's kunnen zien is hij niet makkelijk in te delen.
Paar dingen en dan de foto's;
- Bed moet op dezelfde plaats blijven, kan niet verplaatst worden.
- Alle kasten die er staan zijn ook in gebruik en nodig!
- De foto's aan de muur heb ik gister zelf opgehangen en daar komen er nog wat bij.
- Voor het raam hangt een dekbedovertrek ivm lichtinval in de ochtend en de hitte in de zomer. Hier komen geen gordijnen o.i.d. voor in de plaats.
Wat ik eigenlijk wil; misschien een kleurtje? liefst alleen op een muur, ik ben geblesseerd en kastjes schuren en sjouwen wordt lastig.
Lowbudget veranderen
Het moet verkoop-waardig blijven.
Foto's in mijn kamer van de paardjes en dingen waar ik trots op ben.
meer sfeer in de kamer.
Mijn kleuren? Rood, zwart, wit, grijs, taupe, lichte houtkleur.
Dit is de indeling nu:

Bij binnenkomst:

Vanaf de andere kant:

Het 'voorste' deel bij de wastafel:

De andere kant van het voorste deel:

De inbouwkasten:

slaapgedeelte:

Het komt er eigenlijk op neer dat ik wil schuiven met de indeling, wellicht een kleurtje op een muur om sfeer te brengen.
Let niet op de rotzooi want ik ben al aan het schuiven geweest en er is een bom ontploft!

Wil je alle huidige meubels houden? Kun je hier en daar spullen weggooien/samenvoegen tot 1 kast? Want kastruimte heb je meer dan genoeg... Je hebt wel ontzettend veel spullen... Dus echt nodig, nodig... (Tipje: Kledingkast eens uitmesten. Kijk hoeveel je werkelijk draagt etc)
En alles wat nu voor de ramen hangt openen, licht maken. Zou inderdaad het nisje ook wit maken!
,