Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4323
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:16

Voor een ieder die een Kruidvat voordeelkaart heeft: In veel delen van Nederland is vanavond extra koopavond van 17.00-20.00u met oa 20% korting op 2 producten naar keuze, 100 gram schepsnoep gratis en extra aanbiedingen.

Meer info op: kruidvat.nl/kortingsavond

Mijn shampoo is bijna op en is nu 2kopen 2 gratis. De 20% korting is ook geldig op de aanbiedingen dus dan wordt mijn dure shampoo wel erg goedkoop!

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:40

Vinden jullie Stockon echt goedkoper dan uit de winkel? Bij veel producten vind ik het niet goedkoper dan dat ik het gewoon bij de supermarkt vandaan haal. Dan snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal, behalve dan 3x 10 euro korting bij besteding van 25 euro

laura1987

Berichten: 7147
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:41

FennaK schreef:
Vinden jullie Stockon echt goedkoper dan uit de winkel? Bij veel producten vind ik het niet goedkoper dan dat ik het gewoon bij de supermarkt vandaan haal. Dan snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal, behalve dan 3x 10 euro korting bij besteding van 25 euro


Ik bestel ook alleen zolang ik de korting heb :+

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:48

Bij Stockon komt er ook extra korting op. Ik kijk naar de totaalprijs en voer dan het artikel toe en bereken wat ik er voor betaal. Dat is minder dan de prijs die erbij staat. En dan zijn sommige artikelen wel goedkoper dan de supermarkt.

8nnemiek

Berichten: 43498
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:02

Ik gebruik het ook alleen vanwege de extra korting nu. Maar er zitten toch ook wat (huismerk)producten bij die qua prijs vergelijkbaar of goedkoper zijn dan in de winkel. Risotto bv, en de rode linzen, en de rijstmelk. Daar heb ik dan ook wat van ingeslagen, want met extra korting zijn ze echt enorm goedkoop.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70743
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:30

Ik zie net dat scoupy een paar nieuwe aanbiedingen heeft.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:16

Voor wie hem nog niet op Pepper gezien had, 100% gta op limandesiroop van Van de Boom, ik heb even gekeken en is met suiker en niet allerlei zoetstoffen wat voor mij positief is. Morgen even halen, vandaag helaas vergeten. https://www.kassabonkorting.nl/vandeboo ... m/personal

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 20:30

fohadie schreef:
Voor een ieder die een Kruidvat voordeelkaart heeft: In veel delen van Nederland is vanavond extra koopavond van 17.00-20.00u met oa 20% korting op 2 producten naar keuze, 100 gram schepsnoep gratis en extra aanbiedingen.

Meer info op: kruidvat.nl/kortingsavond

Mijn shampoo is bijna op en is nu 2kopen 2 gratis. De 20% korting is ook geldig op de aanbiedingen dus dan wordt mijn dure shampoo wel erg goedkoop!


Thanks! Toch maar even heen gefietst. Had niet gezien dat korting op korting ook mocht.
Heb 2 flessen robijn wasmiddel gehaald is in de folder al 25% op de kortings prijs(wat ik al erg goedkoop vond) en nu dus daar nog weer 20% extra van. Dus 3 keer korting op robijn :oo

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:00

Ik ben ook even geweest. Voor wat speelgoed voor kids, de lenor pods en silan wasverzachter 2 voor 3 euro. Uiteraard ook de 100 gram gratis snoep haha

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:04

Vergeten,... nu is helaas het helaas te laat. Volgende keer beter.

fohadie
Berichten: 4323
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 23:29

Helaas hadden ze mijn shampoo niet meer (anti roos) maar zag wel de robijn wasverzachter idd! 45% korting is dan idd fijn en de mijne was bijna op.

Idd ook de snoepies meegenomen want ook de droppot was leeg.

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:35

Alwiene schreef:
Voor wie hem nog niet op Pepper gezien had, 100% gta op limandesiroop van Van de Boom, ik heb even gekeken en is met suiker en niet allerlei zoetstoffen wat voor mij positief is. Morgen even halen, vandaag helaas vergeten. https://www.kassabonkorting.nl/vandeboo ... m/personal


Bedankt! Gister 2 gehaald, eentje op naam van mijn vriend. Toch mooi 5,40 in the pocket

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:17

Jtragter schreef:
Alwiene schreef:
Voor wie hem nog niet op Pepper gezien had, 100% gta op limandesiroop van Van de Boom, ik heb even gekeken en is met suiker en niet allerlei zoetstoffen wat voor mij positief is. Morgen even halen, vandaag helaas vergeten. https://www.kassabonkorting.nl/vandeboo ... m/personal


Bedankt! Gister 2 gehaald, eentje op naam van mijn vriend. Toch mooi 5,40 in the pocket


Heb hem zelf net ook 2x gehaald waarvan 1 op naam van mijn vader. Helaas 1x per huishouden dus op naam partner werkt dit keer niet haha.

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 20:11

Mijn vriend woont gelukkig nog bij zijn ouders en is meestal alleen in het weekend hier. Dus zijn 2 huishoudens. Hele fijne actie want ik drink graag ranja en ik vind vaak bij die cashback acties dat je net van die apartere dingen hebt. Maar kon gewoon kiezen uit alle soorten.

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 22:32

Kreeg een mail dat ik een volle Scoupy spaarkaart heb. Vond alleen de dingen die je ermee kan niet zo bijzonder. Boodschappen pakket komen nog verzendkosten bij...maar eens een nachtje over slapen of ik ga inwisselen of niet...

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 12:05

Die boodschappen pakketten zijn vaak niet zo geweldig.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 13:20

Hoezo moet je daar over slapen :')? Ze lopen niet weg hoor :+

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 14:07

briitje schreef:
Hoezo moet je daar over slapen :')? Ze lopen niet weg hoor :+


Haha nee! Grapje natuurlijk!
Maar viel me tegen wat je met die volle kaart kan. Had er meer van verwacht/gehoopt.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 15:57

briitje schreef:
Hoezo moet je daar over slapen :')? Ze lopen niet weg hoor :+


Vorige keer met die 2 euro actie was het wel zo dat je geen kaarten mocht inruilen erop die voor die tijd al vol waren. Ik doe trouwens die hele actie niet mee juist omdat ik de beloningen heel slecht vind.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:15

Vond de 2 euro actie echt super leuk. Rest vind ik geen P... aan.. echt de moeite niet waard inderdaad. Dus ik bewaar ze lekker. Hoop stiekem weer op de 2 euro actie.

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:49

Omdat je met sommige acties geen kaarten mag inleveren die al vol zijn, heb ik nu de laatste kaart waar ik me bezig was op 1 zegel na vol gemaakt. Bij een leuke actie hoef ik dan nog maar één zegel.

De gewone acties van de spaarkaarten vind ik ook niet de moeite waard.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:07

FrNo schreef:
Omdat je met sommige acties geen kaarten mag inleveren die al vol zijn, heb ik nu de laatste kaart waar ik me bezig was op 1 zegel na vol gemaakt. Bij een leuke actie hoef ik dan nog maar één zegel.

De gewone acties van de spaarkaarten vind ik ook niet de moeite waard.


Dat vind ik nou slim bedacht haha.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:37

Alwiene schreef:
FrNo schreef:
Omdat je met sommige acties geen kaarten mag inleveren die al vol zijn, heb ik nu de laatste kaart waar ik me bezig was op 1 zegel na vol gemaakt. Bij een leuke actie hoef ik dan nog maar één zegel.

De gewone acties van de spaarkaarten vind ik ook niet de moeite waard.


Dat vind ik nou slim bedacht haha.


En toch klopt dit niet altijd. Soms is het pas met de nieuwe bonnen.. gelden de bonnen die je al had ingediend niet voor de nieuwe actie

cobiie

Berichten: 7318
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 18:03

joyce_eddy schreef:
En toch klopt dit niet altijd. Soms is het pas met de nieuwe bonnen.. gelden de bonnen die je al had ingediend niet voor de nieuwe actie

In dat geval heb je maar 1 zegel “verspeeld” en wanneer je geluk hebt, heb je 14 zegels “bespaard”.

Ik heb ook die “gok” genomen en hetzelfde bedacht.

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 18:50

Als dat niet lukt, jammer dan.

Met de cashbacks waarvoor je pas geleden kon sparen kreeg ik de kaart ook net niet op tijd vol. Ik kom die kaas nog doen, maar doe hoefde ik toch niet.