Sinds een goede maand woon ik in mijn eigen huisje
Ben echt heel erg blij met alles. Ik zit alleen met een klein geurprobleempje en wel in mijn toilet
Nee, niet van het toilet zelf...
Maar van het ventilatiekanaal. Er zit een niet elektrisch ventilatieding in het toilet, die op hetzelfde kanaal uit komt als de afzuigkap/wazemkap in de keuken. Dus zodra ik sta te koken, ruikt mijn toilet naar mijn eten
Daar buiten ruikt het toilet gewoon onaangenaam naar vet/etensresten/geuren in het kanaal. (dus geurkaarsje en een automatische verstuiver, maar die doen niets als ik aan het werk ben)Dus zonet heb ik heel fanatiek een pan met water, schoonmaakazijn en wat citroensap laten koken en op de hoogste stand de afzuigkap aan gezet, in de hoop dat het de geuren in het toilet wat zou dimmen. Dit lijkt echter niet het gewenste resultaat te hebben.
Wie heeft er tips? (liefst geen symptoombestrijding)
Oh en wie weet hoe je die lelijke kalkringen in het toilet weg krijgt? Ik heb twee wc's en ben alleen
Dus staat vrij veel stil.
goed borstelen op het moment dat je weer thuis bent, voor je de azijnstank wilt doorspoelen. HG kan ook, maar is minder milieu vriendelijk. 
. Hier is het iig te koop als vloeibaar en poeder. Ik gebruik het als poeder.