Ik heb vanavond opnieuw flash geïnstalleerd omdat een livestream me zei dat ik dit niet had. En helaas kwam toen McAfee mee en maakte ik toen de fout om ipv op deïnstalleren bij ccleaner te klikken op verwijderen te klikken en nu staat McAfee dus niet meer in de lijst met te deïnstalleren programma's. Echter zit er ook geen deïnstaller bij geleverd en dus ik dacht het maar even opnieuw te installeren zodat er een deïnstaller bij zat. Maar helaas was dat weer een andere versie van McAfee(de plus versie
) en daarna maakte ik weer de fout bij ccleaner om op verwijderen te klikken ipv deïnstalleren. En nu zit ik vast met 3 antivirus scanners
Ik had er al AVG op staan. Dus weet er iemand hoe je programma's kunt deïnstalleren die niet meer in de lijst met programma's staat? Of een ander handig trucje, want ik heb het nu helemaal gehad met McAfee. Als ik niet voor morgenmiddag antwoord heb hier, dan neem ik de laptop mee naar mijn vriend, want hij begint nu al slomer te worden. Arm ding, mishandel ik het met 3 antivirusscanners