Wifi blokkade

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Wifi blokkade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:01

Hoi,
Weet iemand of je een gameblokkade via de wifi kan omzeilen? Zoja hoe?
Ik bedoel trouwens dat je sites met online games niet kan bezoeken.
Alvast bedankt!
Groetjes

karuna
Drukke kabouter

Re: Wifi blokkade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:15

Ik neem aan dat deze blokkade er met reden op zit? Maar gaat het over telefoon of laptop of vaste pc. Online gamen kost ontzettend veel data. En aangezien dit een mogelijk illegale handeling is mag dit op bokt niet eens besproken worden. Denk dat je je game lust moet onderdrukken en iets anders gaan doen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:18

Het is op school, haha. Het heeft hier op bokt ook een topic (MyHorsez)
Laatst bijgewerkt door Kairos op 08-09-17 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:18

Gezien de leeftijd van TS gok ik dat school een aantal van de meest bekende spelletjes sites heeft geblokkeerd, zodat de de leerlingen de computers gebruiken voor schoolwerk ipv spelletjes spelen.
Denk niet dat het superillegaal is ofzo.

Voor jou TS: waarom wil je de blokkade omzeilen?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:18

Omdat ik me in mijn pauze verveel :=

Ik moet me wss al gelukkig achten dat bokt niet geblokkeerd wordt ofzo, maar goed :')
Laatst bijgewerkt door Kairos op 08-09-17 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:20

Wij kregen het vroeger in elk geval niet zo makkelijk omzeild.
Ik zou je pauzes gewoon gebruiken om gezellig met vriendinnen te kletsen :), ipv al je tijd online te zijn!
Dat kan thuis ook nog!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:20

Tsja er zijn zoveel dingen te doen zonder pc. Ga daar wat mee doen. Nog gezelliger en gezonder ook nog.

En jou helpen een hoog nodige blokkade op school te omzeile ga ik niet aan beginnen, die zit er met reden op.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:21

Kairos schreef:

Doe eens iets geks en spreek iemand uit je klas (offline) aan.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:22

Oké jammer :')

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:23

Tja, stel dat je de boel al weet te omzeilen moet je je afvragen of je spel snel genoeg is. Ze blokkeren die games om te voorkomen dat het WiFi netwerk overbelast wordt en plat gaat.

Alles valt te omzeilen, denk alleen niet dat jij genoeg verstand van WiFi hebt om dat te doen. Bovendien schiet je er niks mee op want als jij alle data weg kaapt begint de rest van de school te klagen.

Bovendien valt er te achterhalen wie het doet dus kun je ook sancties verwachten van de ICT afdeling.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:23

oomens schreef:
Kairos schreef:

Doe eens iets geks en spreek iemand uit je klas (offline) aan.

:oo waaah dat is iets nieuws. Sorry kon het niet laten.

Ik vraag me af ts waarom kun je je niet zonder online zijn vermaken in een pauze. Dat vind ik eigenlijk best zorgwekkend. :(:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:25

Heb weinig vrienden en die hebben 3 dagen tussenuur, dus zijn met de pauze naar huis. Ik heb daarna les, houdt in dat ik loner overblijf. Niet zo'n sociaal persoon hier :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:28

Doe eens gek en stap op een voor jou onbekend persoon af. Ga tekenen of vast huiswerk maken of zoiets. Versier je agenda. Mooie kans om jezelf wat socialer te maken. Ook ik ben niet de meest sociale persoon en op school destijds niet heel veel vrienden. Maar toch vermaakte ik me altijd wel met iemand of paar man.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:30

Ga een poging doen joh, moet ik eerst papier regelen, anders bekroon ik mijn economie schrift tot doodle schrift :') agenda heb ik niet en om nou random ergens bij te gaan zitten, daar ben ik gewoon niet geschikt voor :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:31

Oh serieus, toen ik nog op de middelbare school zat deden we dit non stop in de computerlokalen. Gewoon via proxy sites. Msn, hps, bokt, hyves/fb :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:31

Gewoon gaan zitten en beginnen met tekenen. :j Dan krijg je misschien vanzelf wel aanspraak.

Wij hadden wel een paar computers en computer les maar wifi of zo was er echt niet. Computers kwamen toen een beetje op. Eerst met cassettebandjes later met grote floppy disks. Maar voor programeren rekenen en ontwerpen. Niet voor sociale dingen. Een enkel spelletje was er wel maar niet geinstalleerd op de paar school pcs

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:36

Als het via wifi is op je eigen telefoon zijn er genoeg manieren. Gebruik bijvoorbeeld een eigen 3G/4G bundel ;-)

Op de PC van school zal het lastiger worden. Maar je kan teamviewer gebruiken vanaf een USB stick en dan verbinden met je PC thuis die ook teamviewer aan heeft. Ik heb dat zelf jaren gedaan vanaf school omdat letterlijk ALLES daar geblokkeerd was en ik daardoor gehinderd werd in zaken die ik voor school moest doen. School zelf had daar ook last van (beheer was uitbesteed), dus die waren al lang blij dat ik een ingang gevonden had ;-)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:39

Choiix schreef:
Als het via wifi is op je eigen telefoon zijn er genoeg manieren. Gebruik bijvoorbeeld een eigen 3G/4G bundel ;-)

Op de PC van school zal het lastiger worden. Maar je kan teamviewer gebruiken vanaf een USB stick en dan verbinden met je PC thuis die ook teamviewer aan heeft. Ik heb dat zelf jaren gedaan vanaf school omdat letterlijk ALLES daar geblokkeerd was en ik daardoor gehinderd werd in zaken die ik voor school moest doen. School zelf had daar ook last van (beheer was uitbesteed), dus die waren al lang blij dat ik een ingang gevonden had ;-)

Herkenbaar, hotmail konden we ook niet op(of andere mail opties) Behalve die van school, en die werkte nagenoeg nooit..
Gelukkig waren ze niet zo goed met het blokkeren van proxysites toen.. *\o/*