Op naar het 3e project, een stuk groter en mooier en weer helemaal mijn straatje.
Hoe zijn we begonnen:
[HTT] Een prachtig project
Daarna verhuisd naar Utrecht:
[HTT] [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.
En nu, weer terug naar het begin, terug naar Twente.
Op naar een super leuk nieuw huisje, nouja huisje een heel perceel.
Benieuwd?
https://www.funda.nl/koop/verkocht/heng ... osweg-105/
Dit is de schoonheid.
Waar zijn we nu?
Maandag hebben we de sleutel gekregen dus nu 2.5 dag aan het rammen met zijn tweetjes.
En wat is er al veel gebeurd pfoe heel bijzonder!!
Dag 1:
16.00 sleutel.
vloeren had ik gratis af te halen en daar was een klopjacht naar. Dus top ik had verwacht mooi alle vloeren te kunnen geven echter zat helaas de vloer in de gang en woonkamer vast gelijmd dus die laten liggen maar de rest is mooi mee gegaan!
Ook de keuken blokjes zijn gratis opgehaald dus dat was een mooi eerste opruimrondje.

Dag 2:
Systeemplafond in de schuur gratis op te halen, dus eerst alles opruimen eraf halen en weer in de auto slepen

Dag 3:
Wat hebben we vandaag veel gedaan

Mijn ouders kwamen vandaag helpen met de tuin. Wat een oerwoud, 2 bomen gekapt en begonnen met het maaien van het gras. Alles wordt zaterdag opgehaald

En wij zijn verder gegaan waar we gebleven zijn, de schuur kreeg de eerste tegen slag, de goten waren zo vol dat het naar binnen is gekomen, zo hebben we twee verrotte balken en hierdoor waterschade op de vloer boven, Dit is allemaal eruit getrokken en morgen maken we nieuwe balken en zullen we de schade buiten aanpakken. Hiernaast al het tapijt in de schuur (boven vast gelijmd), op de bovenverdieping van het huis, en al het gelijmde laminaat verwijderd.
En ik kon mijn nieuwschierigheid niet op, voor de mensen die goed naar de foto's hebben gekeken zie je een verlaagd plafond, ik schoot stiekem (haha) even uit en ging dwars door het plafond, nu blijkt het niet eenmaal verlaagd, maar zelfs twee maal

Ps.... De foto's laden niet meer, de foto's van dag 2 en 3 krijgen jullie nog!
Voor nu rammen en mochten jullie volgen super leuk!!