.Hoii
Wij hebben sinds een paar dagen verschrikkelijk veel last van vliegen. Toen we thuis kwamen van een weekendje weg zaten er een stuk of vijftien vliegen bij de konijnen (die zitten voorlopig in de berging). Dat vond ik al vreemd. Toen we vertrokken zaten er wel één of twee vliegen binnen dus we dachten dat die zich voortgeplant hadden terwijl wij weg waren
. Ik heb ze allemaal buiten gekregen maar toen ik twee uur later terugkwam zaten er weer een stuk of tien vliegen
. En dat ging zo de hele dag door.. We wisten niet van waar die beesten bleven komen (ook de konijnen nagekeken op maden maar daar was niks mee mis). Tot we 's avonds het licht in de garage (naast de berging) aan deden en er een stuk of honderd (!!!) vliegen zaten op de gordijnen, op dozen, rond lampen... De meesten hebben we toen kunnen opzuigen met de stofzuiger
. De volgende avond, net zo veel vliegen als de dag ervoor
. Leuk is anders... Nu zitten we dus al enkele dagen opgescheept met vliegen in heel het huis.. En voor de konijnen lijkt het mij nu ook niet zo leuk.. Een week voor we op weekend vertrokken hebben we wel wat muizenkeutels gevonden en nu vrezen we dat die muis dood is en de maden ze aan het opeten zijn. Maar omdat de garage door verhuis nog vol staat met dozen is het bijna niet te doen de boosdoener te vinden.. Iemand met tips?
.