Sinds een aantal weken doet de photoshop op mijn laptop het niet meer (goed). Het begon met dat ik niet genoeg RAM heb, maar ik kon nog wel gewoon een stuk of 10 foto's achter elkaar bewerken voor hij die melding gaf. Ik startte dan mijn latop opnieuw op en dan deed hij het weer. Sinds vorige week kan ik echter net 1 foto openen en half bewerken, laptop opnieuw opstarten en dan de andere helft en telkens opnieuw. Ontzettend vervelend dus
Ik ben sowieso van plan om met mijn laptop terug te gaan aangezien de onderkant los komt. Voor zover ik weet is hij nooit gevallen oid en dat hoort niet. Deze laptop heb ik nu ongeveer een jaar.
Mijn vraag is dus; heeft het nut om hier mee ook terug te gaan naar de winkel? De versie van photoshop die er op staat heb ik illegaal gedownload, omdat ik niet wist of ik het wel genoeg ging gebruiken om er zoveel geld voor te betalen. dat is nu wel het geval maar tot voor kort beviel dit nog prima
Momenteel kan ik alleen mijn laptop echt niet missen aangezien ik erg veel foto's moet bewerken en deze stapel foto's alleen maar groter wordt. Maar op deze manier is er dus helemaal niks aan te beginnen
Misschien een beetje een wazig verhaal, maar ik baal er erg van dat ik nu niks kan en ik hoop dat er iemand op bokt is die mij kan vertellen wat ik kan doen, aangezien ik zelf niet bijzonder veel verstand heb van computers ed
) het af en toe niet doet.
) dan zou ik de illegale versie verwijderen en gewoon de normale versie eens proberen.