iphone 7 oortjes in laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AnnelotD

iphone 7 oortjes in laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 18:57

hee,

ik heb een vraag over de oortjes van iphone 7. Voor het geval je het niet weet, de oortjes van de iphone zeven hebben niet hetzelfde verbindingsstukje als de andere oortjes van apple. De oortjes van de iphone 7 hebben dezelfde aflsuiting als de oplader van de iphones. Nu vroeg ik mij af, weet iemand een oplossing om de oortjes van de iphone 7 in je laptop te kunnen pluggen? Zou je me enorm mee helpen!

Alvast bedankt! *\o/*

Anoniem

Re: iphone 7 oortjes in laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:59

Ik weet dat er andersom een tussenstukje voor is.. maar ik denk dat het handiger is om een extra set oortjes te kopen voor je laptop :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:07

Je krijgt er een tussenstuk bij, die kun je daarvoor gebruiken

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:11

Caira schreef:
Je krijgt er een tussenstuk bij, die kun je daarvoor gebruiken

Het tussenstuk is zodat oude oortjes in je iPhone 7 kunnen, helaas niet andersom :n

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:13

Het tussenstukje andersom bestaat ook niet bij Apple. Al meerdere keren naar gevraagd maar helaas.
Ik heb altijd 2 paar oortjes bij. :=

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:14

Ik heb altijd mijn oude oortjes met tussenstuk bij me haha.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:15

Maar je kan dan toch normale oortjes bij hebben en dat tussenstukje? Kun je de normale oortjes op de normale manier in je laptop doen en met het tussenstukje in je telefoon..

Had hetzelfde probleem en doe het zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:36

ilaan schreef:
Maar je kan dan toch normale oortjes bij hebben en dat tussenstukje? Kun je de normale oortjes op de normale manier in je laptop doen en met het tussenstukje in je telefoon..

Is ook zo, maar ik heb wel gemerkt dat de nieuwe oortjes fijner geluid hebben dan de oude. Dus in dat opzicht snap ik TS wel :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:27

Anoniem schreef:
ilaan schreef:

Is ook zo, maar ik heb wel gemerkt dat de nieuwe oortjes fijner geluid hebben dan de oude. Dus in dat opzicht snap ik TS wel :)

Ja dat klopt, maar luister weinig via de telefoon. Op zich wel jammer en gek dat ze geen koppelstukje voor naar het oude systeem hebben..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:54

Hier heb je een adapter voor nodig, er zijn geen laptops met een lightning poort.

Zo'n adapter kost geld en voor dat geld (en eventueel een klein beetje meer) koop je vrij makkelijk oordopjes die beter zijn dan de standaard iPhone earbuds. Dat is denk ik een makkelijkere oplossing.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:09

Mijn vriend heeft zo'n adapter gekocht via ali express. Werkt perfect en niet duur! Je moet alleen iets langer wachten voor je het hebt

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 12:31

Shettepret schreef:
Mijn vriend heeft zo'n adapter gekocht via ali express. Werkt perfect en niet duur! Je moet alleen iets langer wachten voor je het hebt

heb je toevallig een linkje? *\o/*

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:35

Als je op ali zoekt naar adapter iphone 7 headset moet ie tevoorschijn komen als het goed is :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:53

Shettepret schreef:

Dat is alleen van Jack naar lightning, zij wil van lightning naar Jack en die bestaat niet. Daarbij is de kwaliteit echt waardeloos en correspondeert niet fatsoenlijk met de iPhone

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:05

Je hebt zo gelijk!! Ik zat echt helemaal verkeerd te denken. Hij heeft idd een adapter zodat andere oortjes op telefoon gebruikt kunnen worden. Daar was ik compleet mee in de war.
Excuus!!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:49

Haha geeft niet, foutje is menselijk :)