Ik moet het toch even kwijt.
Ik ben een blije student, zo eentje die studeren echt leuk vind. Discipline kent, opgeruimd is (misschien zelfs wel te opgeruimd

Het leed begon dan ook toen ik besloot mijn minor te gaan doen bij een hogeschool die vanuit mijn woonplaats (Almere) niet helemaal reisbaar is (Groningen). Ja oké, het is te doen... 2 uur enkele reis - maar haalbaar niet echt.
Vanaf juni ben ik begonnen met zoeken, een normale kamer van 20m2 zou toch wel te vinden moeten zijn dacht ik... Yeah WRONG!
Inmiddels is dat bijgesteld naar minimaal 12m2, het liefst voor een normaal budget. Maar alles is al verhuurd op het moment dat ik reageer of de verhuurder wil geen halfjaar contract afsluiten. Of ik kom op een hospiteer avond en het huis is gewoon zoo afgrijselijk smerig....
Voor nu zoek ik via kamernet, Facebook groepen en wordt ik regelmatig geattendeerd op advertenties. Zonder succes dus
Wie oh wie heeft de gouden tip? Wat vergeet ik in mijn zoektocht of doe ik fout? Of weet zelfs een kamer
En geen idee of zo'n topic welkom is, maar ik moest in ieder geval eventjes mijn frustratie kwijt