Zijn er bokkers geëmigreerd naar Hongarije?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sylkai

Zijn er bokkers geëmigreerd naar Hongarije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 11:13

9 jaar geleden zijn we vanuit Nederland naar België geëmigreerd, een hele sprong van wel 20 km hahaha.
Onze droom is om verder weg te emigreren, en nou is onze liefde gevallen voor Hongarijen ;)
(Amerika zou ook een droom zijn maar niet haalbaar om binnen te komen)

Dit jaar staan nog 2 mini vakantie's naar hongarijen op het programma.
En volgend jaar willen we effectief op huizen jacht.
Uiteraard met grond en ruimte voor mijn paarden.

Maar vroeg me af of er hier waren die de grote sprong al gewaagd hebben,
waar zijn jullie tegen aan gelopen? Hoe bevalt het? Wat zijn echt voor en nadelen?

Uiteraard heb ik zelf ook research gedaan :D

Shiloh

Re: Zijn er bokkers geëmigreerd naar Hongarije?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:00

Geen ervaring. Alleen een beetje bekend met Hongarije en de taal. Houd er rekening mee dat de Hongaarse taal écht heel lastig is om te leren. Het lijkt echt nergens op.

Sylkai

Re: Zijn er bokkers geëmigreerd naar Hongarije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 13:16

Klopt daar zijn we ons van bewust. ik zelf ben al een jaar hongaars aan het leren ;-)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:18

Shiloh schreef:
Geen ervaring. Alleen een beetje bekend met Hongarije en de taal. Houd er rekening mee dat de Hongaarse taal écht heel lastig is om te leren. Het lijkt echt nergens op.

Dit. :')

2,5 maand in Hongarije gezeten voor stage. Nou, toen ik gehakt wilde kopen.. Heb het via Google afbeeldingen gedaan, via translate wisten ze nog niet wat ik wilde hebben namelijk. Ik was toen erg blij dat de stagebegeleider gewoon Nederlands spreekt. :')

Ik ga dit topic volgen. Wie weet win ik ooit de loterij en ga ik ook naar Hongarije verhuizen. Alleen de sneeuw/kou lijkt mij wat minder en dat het een uur eerder donker is dan in NL (Dus zoals hier in de winter 5 uur donker, is het daar om 4 uur al donker). Maar kan altijd nog zomers daar verblijven en voor de winter weer terug naar Nederland. Heb dan toch de loterij gewonnen, dus dat maakt dan toch niet uit. :+