Wij hebben ons huis in april gekocht, buurman was heel rustig volgens makelaar en gebruikte de jacuzzi in de achtertuin nouwelijks. Prima wij huis gekocht, paar keer last gehad van harde muziek en dat werd aangepast als we daarom vroegen. Dus nog steeds niks aan de hand.
Tot ie nu dus kennelijk een nieuw vriendinnetje heeft. Er is een dichte partytent over de jacuzzi gezet en daar zitten ze vrolijk in s nachts. Deze week al twee keer wakker gelegen. Eerste keer van twee tot vijf. Heb hem toen geappt en ze zouden fluisteren, nou niet dus. Afgelopen nacht werd ik weer wakker rond een uur of drie omdat die meid aan het giechelen was en dat hield ook niet op. Heb hem toen weer geappt met de mededeling dat ik de vorige keer tot vijf uur wakker heb gelegen, geen reactie.
Mijn vriend heeft net even bij hem aangebeld (hij is de rustige van ons twee) in het kader van misschien verergert de tent het geluid.. buurman vond dat we niet moesten zeuren en dat ze fluisteren. Wat dus niet zo is aangezien ik ze woordelijk kan horen. Daarbij vind ik het ook niet zo fijn om naar geklots en gechiegel van een meidje te luisteren
Hij heeft het huis, wat we van de makelaar begrepen op basis van leegstand gehuurd (zijn grote twee onder 1 kappers) nu zit ik te denken om zijn verhuurder te bellen,vriend wil eerst afwachten. Zit alleen zelf er een beetje door kan niet tegen slaaptekort en mijn wekker gaat dagelijks om 6.30.
Iemand tips?
Moet TS in de zomer dan maar met het raam dicht slapen omdat de buren om 3 uur snachts in de jacuzzi willen? 
)