Ik heb mijn renaultje 5 verkocht omdat deze toch niet heel betrouwbaar was en ik heb destijds weinig gebruikte. Nu gaat mijn paard eind augustus verhuizen, en dan heb ik eigenlijk weer een auto nodig om naar stal te komen. Maar er is zoveel aanbod, en ik heb er zo weinig verstand van... is er iemand die mij evt wil helpen een selectie te maken, of iemand die een leuke auto te koop weet?
Mogelijk ga ik in 2018 voor langere tijd weg en dan wordt de auto denk ik weer verkocht.
Wat ik zoek:
- Max budget 3000 euro. Is wel echt een max budget, maar ik wil geen goedkoop barrel war je straks aan de straatstenen niet kwijt raakt omdat het nooit door de APK komt. Het liefst goedkoper, maar we moeten wel een klein beetje realistisch blijven. Bij voorkeur geef ik max 2000 uit.
- Betrouwbaar!!
- Bouwjaar max 2000 (ivm betrouwbaarheid en eventuele verkoop later)
- Nette staat ivm verkoop
- Goede onderhoudsgeschiedenis
- Normale KM stand in relatie met de leeftijd van de auto
- Lichte voorkeur voor automaat, maar dat is echt een detail
- Evt mogelijkheid om een trailer met Haflinger te trekken, al betwijfel ik of ik mijn E op korte termijn ga halen, maar liefst wel met de mogelijkheid tot trailer trekken ivm spoedgevallen oid.
- Indien geen trekhaak, dan een lichte auto ivm wegenbelasting
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk of model. Kleur is een detail, maar bij voorkeur een kleur die lekker in de markt ligt.