Goedkope smartwatches/activity trackers

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

8nnemiek

Goedkope smartwatches/activity trackers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-17 14:33

Ik heb al een hele tijd getwijfeld of ik een smartwatch wilde kopen.. Ik had het liefst een apple watch, maar die paste helaas niet binnen het budget..
Ik ben altijd behoorlijk actief bezig en ik gebruik de standaard stappenteller van apple graag, maar wil ook graag de hartslag door de dag heen bijhouden en kunnen zien we me belt en berichten stuurt.
Gisteren kwam ik een 'M7 watch' tegen op ebay die elk half uur je hartslag meet, en voor 30 dollar vind ik het wel leuk om eens te testen of dat inderdaad goed werkt.
En met een ander bandje vind ik em ook nog best mooi..
Afbeelding

En nu ben ik eigenlijk benieuwd of er meer bokkers zijn met zo'n chinese smart watches, misschien zelfs wel met dit merk..
En natuurlijk of jullie tevreden zijn, en een bepaald merk aanraden of juist afraden.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:13

Ik heb een goedkope uit china :D geinig ding, maar hij meet helaas niet heel strak alle stappen, als stappenteller is hij daardoor voor mij onbruikbaar (hij pakte vaak gemiddeld maar 1 op de 3 stappen). Maar ik had wel een iets ander model, een iets goedkopere/ouder type denk ik. Als je wilt kan ik wel opzoeken welke dat ook alweer was, dan weet je in elk geval welke je beter niet kan aanschaffen als je een stappenteller belangrijk vindt.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.

floorsil

Re: Goedkope smartwatches/activity trackers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:47

Ik heb er een van de kruitvat. Deze was 25 euro. Hij bevalt erg goed. Mm prijs en kwaliteit is goed en ik ben tevreden. Zelfs als ik gebeld word laat die zien wie het is.

8nnemiek

Re: Goedkope smartwatches/activity trackers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 07:38

Goed te horen dat ze in ieder geval wel werken :D
Ik kom vandaag misschien nog bij Kruidvat, dus ga eens kijken of ze daar toevallig nog liggen :D
Stappenteller vind ik niet heel belangrijk, dat doet mijn telefoon ook al vrij nauwkeurig, maar is natuurlijk wel leuk als het wel werkt.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:37

Ik heb de MiBand, via AliExpress gekocht, is een mooi smal horloge en doet het super!

Houdt vanalles bij, stappen, calorieen, hartslag en kan zelfs je slaappatroon monitoren.
Hij geeft ook een melding als je een appje of berichtje hebt op je telefoon.

Edit: Ow en je kunt er ook allerlei leuke bandjes voor bestellen, die je heel makkelijk kunt wisselen :)

https://www.aliexpress.com/item/New-Ori ... 12146.html?

Live life.. Follow your dreams.. Never regret!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie