Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Een Dyson. Voor mij nooit meer anders. Een hele investering maar echt zo het geld waard. Beste investering ever.
Annet_Dottie schreef:Bedankt voor jullie reacties, de goedkoopste dyson die ik kan vinden is 279 euro, dus dat is ongeveer het dubbele van mijn budget

Suzanne F. schreef:Annet_Dottie schreef:Bedankt voor jullie reacties, de goedkoopste dyson die ik kan vinden is 279 euro, dus dat is ongeveer het dubbele van mijn budget
Ja maar dan zou ik echt doorsparen. Het is het echt waard. Ze gaan ook heel lang mee. Met 2 x een goedkope kopen waar je je aan ergert en die snel stukgaan ben je duurder uit.
Drunksheep schreef:Hij zit boven je budget, en ja het is een dure aankoop... maar de LG VS8400SCW is echt zó'n aanwinst. Het is een draadloze twee in één steelstofzuiger, met een speciale zuigmond voor dierenharen waardoor haren nooit vast blijven zitten. Het reservoir is supermakkelijk leeg te gooien en over het algemeen is het gewoon een heerlijk ding. Hier ook twee katten met veel haarverlies en we stofzuigen elke dag, dus dan vind ik het ook belangrijk dat het geen intens geklooi moet zijn elke dag weer. Hij gaat trouwens wat betreft accuduur ook veel langer mee dan een Dyson.