Kan je ook mensen volgen op facebook zonder daar bevriend mee te zijn? Dan heb ik het over gewoon persoonlijke pagina's, geen bedrijven. Ik denk het niet, omdat zij (vaak) enkel hun berichten delen met vrienden, toch? Of is er nog ergens een andere mogelijkheid/achterpoortje?
Ik wil graag mijn facebook eens opruimen en beperken tot mensen als vriend die ik daadwerkelijk ken en regelmatig IRL spreek. Maar nu zitten hier een paar mensen tussen die ik niet spreek omdat ze verder weg wonen, maar die wel graag updates krijgen over (1 van) de pony's. En mensen die ik niet echt meer spreek maar die wel altijd leuke dingen posten en die ik dus wil volgen.
Zit dus met een dilemma, want als ik die grens trek vallen zij uit de boot, en als ik het anders oplos dan is het van "ja, maar die ben je wel nog vriend mee en mij niet", al is dat uiteindelijk mijn keuze met wie ik vriend wil zijn en met wie niet natuurlijk...

Hoe zit het eigenlijk als jij iets post en een gemeenschappelijke vriend liked dit, ziet de verwijderde vriend dit dan ook nog? Denk het wel toch?
En uit messenger kan je veel moeilijker mensen verwijderen.. of mis ik daar ook nog iets?
Ken er duidelijk niet zoveel van