iPhone 5s zwart beeldscherm, gaat niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

iPhone 5s zwart beeldscherm, gaat niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 08:13

Morning!
Gisterenavond begon het geklooi en ik ben er echt niet blij mee.
Mijn iPhone geeft een zwart beeldscherm aan en is op geen mogelijkheid meer aan
te krijgen. De batterij is opgeladen en heb ook nog een aantal keer de oplader erin
gedaan: niets. Ik heb gegoogeld, maar ook resetten kan/lukt niet omdat de home button
kapot is.
Weet iemand wat dit is? Mijn scherm zat wel al een tijdje erg los, alleen er zaten geen barsten in, maar je kon het scherm met een beetje trekken er zo vanaf halen, dus misschien dat dat de rede is? Heb geen zin in onnodige kosten, maar misschien hebben meer hier last van gehad? Wie kan mij helpen want dit is echt frustrerend aangezien dat ding tegenwoordig voor zoveel dingen nodig is.. :Y) Wie weet is het niet het scherm maar heel iets anders, maar ik heb geen idee. Dus alles is welkom :)

Anoniem

Re: iPhone 5s zwart beeldscherm, gaat niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:18

Als ie niet meer aangaat kun je proberen er een ander scherm op te laten zetten, maar volgens mij gaat hij kort trillen als hij aan gaat. Als ie dat niet doet betwijfel ik of 't je scherm is..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 09:27

Nee hij is gewoon dood, gaat niet aan en geeft geen kik.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:28

Dan kan je hem wel naar een telefoonreparatie service brengen maar ik denk dat je dat geld beter in een nieuwe telefoon kan stoppen dan.. :+

Gecondoleerd met het verlies van je iPhone.. ik weet hoe verslavend dat rotding is :')

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:31

Dit heb ik regelmatig met mijn iphone 5s en is volgens mij ook een bekend probleem. komt vaker voor op warme dagen. na een paar uur in de oplader laad hij toch op en lijkt er niets aan de hand te zijn. tot de volgende crash.. Ik stop geheel met apple producten. duurzaamheid is niet echt hun ding.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 09:38

Ja ik denk dat dit door het scherm komt, gisteravond is ie 2 x aangegaan in 2 uur tijd alleen ik vind dit ontzettend oliebol en inderdaad ik laat Apple voortaan lekker achterwege...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:21

Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad dat je telefoon net een keer verkeerd terecht is gekomen en er ergens een los contact zit. Voor zover ik weet geen bekend probleem van Apple, dat kan je met elke telefoon overkomen. Maar Apple heeft wel prima service, en ik zou dan ook zeker even langs de Apple store (Genius bar) gaan (volgens mij moet je daar online een afspraak voor maken) en die bekijken dan wat het probleem zou kunnen zijn en of het toevallig nog onder een garantie valt en wat het je gaat kosten.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 14:10

Heb je geprobeerd het aan te doen terwijl het aan de oplader zit? Dit kan nog weleens helpen.
Anders zou ik inderdaad naar een service point gaan zodat zij kunnen kijken wat de oorzaak is en of het verholpen kan worden.