Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind dit geen kleine dingetjes. Dit is ronduit asociaal.
) langs een drukke weg, scheef tegenover mijn huis staat een kroeg. Hier komt dus 's nachts veel onrust langs als er een feestje is geweest. Ik heb al eens een stel kwajongens toegeroepen dat ze moesten oprotten omdat ze met hun fietsen in onze buxushaag zaten te rossen
(dan krijg je terug: Aaah wat een mongool. Wat schreeuwt dat poedersuiker nu dan. en weet ik veel wat voor dronkenmansroep), ik heb eens gezien hoe hier een grote groep mensen een gevecht voor ons huis stonden te bekijken. Tot de politie kwam
(die iemand van die groep had gebeld die nog wel enigszins nuchter was) en meer van dat soort dingen. xRivaldo schreef:"We wonen nu in een fijne, degelijke buurt..." Wat?Ik vind dit geen kleine dingetjes. Dit is ronduit asociaal.
Maar los hiervan is het gewoon een prima buurt, lekker burgerlijk en weinig tot geen incidenten.
Maar zolang het bij een beetje roeptoeteren blijft en je er verder fijn woont dan zou dat voor mij ook geen reden zijn om te verhuizen.Donna89 schreef:Wat vervelend zeg
De post zelf die je noemt kan allemaal met betalingsproblemen te maken hebben.
Dus hoeft echt niet perse een niet fijne type te zijn.
Maar toch is het vervelend.
En ja wij kunnen wel zeggen dat het tussen de oud bewoner en de bank zit, maar zo kan het soms niet voelen voor de oud bewoner natuurlijk. Waarmee ik het dus absoluut niet goed keur
Ik zou idd eens een nep camera met een bordje ophangen. Voor je een hoop geld uit geeft. Wie weet schrik dat voldoende af
Sclimpre schreef:Beetje off-topic. Als de vorige eigenaar een beetje speciaal was, ben je zeker dat hij uitgeschreven is op jouw adres? Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar in Belgie blijft iemand geregistreerd op een bepaald adres tot hij/zij zich ergens anders inschrijft. Wij waren in een gelijkaardig geval, huis gekocht van de bank, vorige bewoner een speciaal figuur, en bij de gemeente hebben ze erop aangedrongen dat wij die man lieten schrappen van ons adres. Je krijgt dan een attest waarmee je kan aantonen dat die persoon niet meer op jouw adres woont.