Simkaart verwijderen.

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BrechtCarlos

Simkaart verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-17 15:43

Hoihoi
Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht. De moto g5
Ik krijg alleen de simkaart niet uit het apparaat. hij pakte hem niet dus ik wilde hem er opnieuw in doen, maar ik krijg hem niet. Het is zo'n schuifdingetje...

Iemand tips?

Carlos <3

Linnie050

Re: Simkaart verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:45

Ik ken de telefoon niet maar als je drukt tegen de simkaart klikt je kaartje er dan niet uit?

Speedster

Re: Simkaart verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:55

Er zit aan de linkerkant van het simkaarthoudertje een heel klein pinnetje dat je met je nagel naar beneden kunt schuiven, dan duw je de simkaart er een stukje uit en kun je hem er met je vingers gewoon verder uithalen.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-17 16:25

Speedster schreef:
Er zit aan de linkerkant van het simkaarthoudertje een heel klein pinnetje dat je met je nagel naar beneden kunt schuiven, dan duw je de simkaart er een stukje uit en kun je hem er met je vingers gewoon verder uithalen.

Thanks, het is gelukt. Heel erg bedankt. Alleen pakt de telefoon de simkaart niet? ligt dat dan aan het kaartje of aan de telefoon?

Carlos <3

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 16:29

BrechtCarlos schreef:
Speedster schreef:

Thanks, het is gelukt. Heel erg bedankt. Alleen pakt de telefoon de simkaart niet? ligt dat dan aan het kaartje of aan de telefoon?

Evengoed kaartje in een andere telefoon doen of een ander kaartje in dit toestel. En dan weet je welke het probleem is.

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
http://www.willowranchvalemount.com voor paardvriendelijke trailrides en cabins in de Canadese Rocky Mountains!

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-17 17:03

Speedster schreef:

Thanks, het is gelukt. Heel erg bedankt. Alleen pakt de telefoon de simkaart niet? ligt dat dan aan het kaartje of aan de telefoon?[/quote]

Evengoed kaartje in een andere telefoon doen of een ander kaartje in dit toestel. En dan weet je welke het probleem is.[/quote]

Slim! Bedankt voor jullie hulp!

Carlos <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie