Zou voor thuisgebruik gewoon voor een inktjet gaan. Meestal hebben ze wel een functie dat je de printerkoppen door kan spuiten als je ze een tijdje niet meer gebruikt hebt. Bestel inkt altijd bij 123inkt en dan het huismerk, dat scheelt al aardig in prijs. Laser toners zijn echt heel duur hoor die printers zijn volgens mij ook een stuk duurder in aanschaf.
Zelf heb ik een Brother omdat ik een A3 printer wilde, maar hiervoor altijd een HP gehad die het ook altijd prima deed. Op stage hebben we een Epson en die werkt ook fijn
Canon patronen kun je bij de plaatselijke inkstation laten vullen, werkt perfect.
Wat is trouwens niet veel? Mijn ouders hebben ook last van verstopte printkoppen, maar die hoeven dan ook maar iets van 3x per jaar iets te printen. Maar als je elke week / twee weken iets print moet dat toch geen probleem geven. Anders paar oude A4tjes in de papierla en af en toe testprintje eruit gooien.
Samantha_01
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 10:51
Bedankt voor de reacties, en een heel goede tip van af en toe een testprintje (moet ik alleen dan niet gaan vergeten met mijn blonde hoofd )