Mijn vriend heeft pas geleden een huis gekocht en die zijn we nu helemaal aan het verbouwen/verven/etc. Nu heeft hij in zijn huis een lege kamer (de vorige bewoners hebben het gebruik als babykamer) en die mag ik gebruiken als boekenkamer

Vandaag heb ik een platenspeler en mijn eerste plaat gekocht. Bij mij thuis heb ik heel veel boeken staan die ook allemaal verplaatst worden. En we gaan in juli 4 dagen naar Londen waar ik van mijn vakantiegeld boeken en platen ga shoppen

Maar voordat alles erin gaat moet eerst heel de kamer omgetoverd worden want de muren zijn nog niet helemaal mooi en de driehoekjes zijn niet mooi afgewerkt. Ook vind ik de vloer nog wat slordig.
Zo ziet alles er nu uit:

De muren worden gewoon nog een keer wit geverfd, wel in een warme kleur wit, niet ziekenhuis wit.
De driehoekjes ga ik drie verschillende kleuren blauw/groenachtig verven en het houtverf ga ik met lak ook in een van de tinten van het blauw/groene verven.
Ook wil ik nog een whitewash over de vloer heen halen zodat die er ook weer goed uit ziet.
Een hele tijd geleden heb ik dit bankje en krukje gekocht wat ook in de kamer komt.

Ik ga in de kamer allemaal zwarte boekenkasten (gewoon van de Ikea) zetten en ik wil ook nog een lekkere stoel om in te zitten.
In dit topic zou ik graag updates van het verloop willen plaatsen en van de boeken en platen die ik ga kopen.
Als jullie het leuk vinden, volgen jullie dan mee?

(Ik weet niet of het hier goed staat, sorry als het niet goed staat!)