Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LadyMadonna schreef:Miss_Caroo schreef:Bedankt voor de reacties.
En als ik nu meer inkomen opgeef dan dat ik werkelijk verdien?
Dan fraudeer je....

Miss_Caroo schreef:LadyMadonna schreef:
Bedankt voor de reacties.
En als ik nu meer inkomen opgeef dan dat ik werkelijk verdien?
Dan fraudeer je....

Miss_Caroo schreef:LadyMadonna schreef:Dan fraudeer je....
Alsof iedereen altijd eerlijk is met dat soort zaken
Een telefoon onder de 250 is geen optie. Dan heb ik de nokia van 2008, bij wijze van
Ik wil wel natuurlijk een coole telefoon hebben, haha.
Ik weet wel wat mijn mogelijkheden zijn, maar was benieuwd hoe andere mensen dit doen. Dat was mijn vraag
purny schreef:Kun je ook rood staan bij je bank? Dan krijg je namelijk ook een notering. Je kunt niet meer opgeven dan je verdient. De belastingdienst komt er toch achter.
De enige oplossing is om te sparen voor een nieuw toestel of te kijken voor een tweede hands
. Of gewoon losse telefoon en los abbo. Ben je nog goedkoper uit ook.
daar wordt een mens niet slechter van wel rijker.
daar heb je je zelf alleen maar mee. Simbaa schreef:purny schreef:Kun je ook rood staan bij je bank? Dan krijg je namelijk ook een notering. Je kunt niet meer opgeven dan je verdient. De belastingdienst komt er toch achter.
De enige oplossing is om te sparen voor een nieuw toestel of te kijken voor een tweede hands
Wat heeft de belastingdienst hier mee te maken? Die gaan toch niet communiceren met je telefoon-provider? Niet dat ik vind dat je moet frauderen hoor!
Kunnen je ouders het abonnement niet afsluiten en dat jij aan hen betaalt?
Miss_Caroo schreef:LadyMadonna schreef:Dan fraudeer je....
Alsof iedereen altijd eerlijk is met dat soort zaken
Een telefoon onder de 250 is geen optie. Dan heb ik de nokia van 2008, bij wijze van
Ik wil wel natuurlijk een coole telefoon hebben, haha.
Ik weet wel wat mijn mogelijkheden zijn, maar was benieuwd hoe andere mensen dit doen. Dat was mijn vraag
karuna schreef:Ik ga misschien een heel zeikerige ouderwetse opmerking maken. Maar waarom niet gewoon rekening houden met je inkomen en dan maar een minder hippe telefoon. Die belt net zo goed als een dure hippe telefoon die in is.. Of gewoon losse telefoon en los abbo. Ben je nog goedkoper uit ook.
![]()
Niks mis met leven naar je inkomen.daar wordt een mens niet slechter van wel rijker.
Mijn abbonement voor telefoon is 15 euro inclusief 300 belminuten en sms jes en 2 gb internet. Telefoon is een oudere cat telefoon die meer dan uitstekend voldoet. Met een restwaarde van misschien 50 euro of zo.
En meer opgeven dan je verdient is dom.daar heb je je zelf alleen maar mee.