Moderators: ynskek, Ladybird, Maureen95, Dani, Giolli, Hanmar, Mjetterd
vevina schreef:Hoi bokkers!
In mijn studentenhuis is vanaf donderdag de cv ketel kapot. Huisbaas is gebeld en zei vrijdag pas langs te komen. Uiteindelijk vrijdag eind van de middag langs gekomen om naar de cv te kijken. De pomp was kapot en zou die bestellen en zaterdag (vandaag) in de ochtend ophalen en plaatsen. Nu heb ik vanochtend een berichtje gedaan hoe laat die komt, huisbaas is onbereikbaar en is nog steeds niet langs geweest om de pomp te plaatsen.
Dit is nu al dag 3 dat we niet kunnen douchen, afwassen of de was kunnen doen. Is het normaal dat dit zo ontzettend lang allemaal moet duren? Op internet lees ik dingen over een 24/7 reparateur. Maar onze huisbaas laat ons nu al 3 dagen wachten...
Nabster schreef:Je huisbaas is nog vlot. Ik heb eens een hele winter zonder verwarming gezeten. Dat was best koud.
Nabster schreef:Je huisbaas is nog vlot. Ik heb eens een hele winter zonder verwarming gezeten. Dat was best koud.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, furious, haffiefreak, Hemellichaam, Mereltje, Naskapower, NogSteedsGek, oscar1996, Typhoon, Vagabondo, wiifke en 49 bezoekers