Wie heeft er ervaring met een gedeelde online agenda?
Graag met een eenvoudige opzet. Gekoppeld aan een app hoeft ook niet perse. Het gaat erom dat iedereen dingen in de agenda kan zetten en er ook een mogelijkheid is om er een notitie bij te zetten.
Belangrijk is dat als er iets in wordt gezet/aangepast, iedereen hier automatisch via email een melding van krijgt.
Meer toeters en bellen zijn niet nodig.
Er zijn er genoeg te vinden, maar zijn pas echt te ontdekken door eerst een account aan te maken. Ik heb er nu een bij Fello aangemaakt, maar ik krijg hiervan geen berichten binnen. Dus ik oriƫnteer mij nog even verder.
Ik heb niets digitaal, hangt een kalender aan de muur Dus hoe logisch het voor jou is om het even op de drive te zetten, dat is het niet voor iedereen. En dan ben ik niet eens de grootste digibeet van het groepje.
Ik zal google calendar eens bekijken.
Fello werkt op zich wel gemakkelijk, ik kan gewoon mailadressen toevoegen en ze hoeven alleen de uitnodiging te accepteren om in de agenda te kunnen. Ik mis daar alleen de berichtgeving dat er iets is gebeurd, dat zie je pas als je de site opent.
Je hebt beide een mail adres nodig, dit kan hotmail zijn, maar ook gmail, ik vind zelf gmail heel fijn werken.
Laten we even uitgaan van Gmail: op http://www.calendar.google.com log je in met je mailadres van Gmail, je maakt een nieuwe agenda aan, en deelt deze agenda met het mailadres van de ander. Zo kan je beide bij de agenda, en als je iets wijzigt kan een ander dat zien. In de instellingen kan je ook aangeven wanneer er een melding moet komen, bij een nieuwe afspraak, wijzigingen, annuleringen of reacties op afspraken.