Facebook doet geen messenger meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Facebook doet geen messenger meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 23:16

Vreemd ik gebruik messenger die normaal via de app goed loopt. Nu was ik net op facebook pagina wat fotos aan het kijken en er komt een bericht binnen. Wordt netjes gemeld alleen de berichten kwamen niet door en een melding dat deze per eind maart niet meer getoond worden.

Wat is er aan de hand en hoe is dat op te lossen, ik gebruik zelden messenger op die manier maar als,ik iets moet zoeken gaat het daar wel sneller. Maar de berichten zijn spoorloos en blanco

D__S

Re: Facebook doet geen messenger meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 23:23

Ik heb het ook gehad. Eind maart een melding dat messenger niet meer ondersteund werd en ik kreeg een linkje te zien waar ik een nieuwe versie kon downloaden en dan zou het terug werken. De website in kwestie werkte echter voor geen meter en ik heb het dan maar zo gelaten en messenger volledig verwijderd want ik kan er toch niets meer mee doen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 23:23

Staat hij ook niet bij Personen - berichtverzoeken?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 23:29

Afbeelding
Deze melding krijg ik. Gek genieg betreft de update de messenger buiten facebook die gewoon werkt.

Normaal keijg je als je op facebook bent rechts je lijst met contacten, in mijn geval alle 5 :') . Daar verschijnt netjes een rood cijfertje en het vlak waar normaal je berichten instaan. Alleen die blijft leeg. E de melding hierboven verschijnt.

Updaten hiervan kan dus niet, dat is de externe messenger update, -O-

Waar zou personen berichten verzoeken moeten staan?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 23:39

Vreemd, dit ken ik ook niet.. Vervelend zeg!

Ik kijk via m'n telefoon, dan ziet het er anders uit. Rechtsonder staat dan personen en daar boven aan staat berichten verzoeken..

Edit; heb je de app van messenger wel? Het gaat niet meer via fb, je wordt doorgelinkt naar die app

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 23:43

Ja die heb ik en die werkt gewoon. Via facebook via internet pagina doet die het ook gewoon, maar via de facebook link op ipad doet hij het niet en krijg ik bovenstaand bericht. Wil ik dan een bericht sturen krijg ik de melding verbindingsprobleem met internet.

Ik kan geen foto maken van mijn pagina ilv privacy van mij en mijn paar vrienden. Ik heb op nieuwsoverzicht stuk links de paar dingen die geplaatst zijn en rechts rijtje met favorieten waar normaal de gesprekken staan.
Laatst bijgewerkt door karuna op 22-04-17 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 23:44

Ik ben ondertussen gestopt met de app van fb zelf en de Messenger en ben nu overgestapt op swipe. Mesenger zit hier gewoon bij in en verbruikt dus minder. Enige probleem is dat fb-app steeds vastliep en swipe blijft filmpjes openen als ik bij mensen hun pagina kijk. Telefoon kan het benodigde opslagruimte gewoon niet meer vrij krijgen echt belachelijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 23:49

Op telefoon staat alleen messenger app. Geen facebook. Vindt foon niet leuk kwa geheugen.

Op ipad twee staat beiden en daar loop ik dus nu tegen dit probleem aan. Geheugen genoeg en normaal geen vastlopen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:40

Maar, zoals het bericht al aan geeft, je kunt de messanger toch gewoon bijwerken naar de nieuwste versie zodat het wel weer werkt?

Gewoon op de eerste link klikken zodat je bij je appstore uitkomt en de update doen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 13:57

Messenger app deed en doet het gewoon de updateis de externe app kreng werkt niet lekker helaas. Alkeen via facebook is en blijft alles zoek

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:20

En als je via de tablet naar www.facebook.com gaat ipv de app, kan je de berichten dan wel lezen?

Sinds de nieuwste update kun je de berichten niet meer in de Facebook app zelf zien, maar heb je Messenger nodig.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 16:07

Ah ok. Ja via de internet pagina gaat het wel. En via de losse app ook. Alleem de update was dus niet nodig geweest, ding is er niet fijner op geweest. Vreemde keuze alleen om juist via facebook de boel te schrappen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 20:13

Dat is toch al zo'n beetje een jaar zo? Misschien al wel langer.