Ik heb 3 jaar geleden een stuk tuin omgezet en daar een groentetuin in gehad waarin ik onder andere radijsjes, sperzieboontjes, slaplantjes, verschillende soorten kool en worteltjes heb verbouwd. Het ene met wat meer succes dan het andere, maar joh, ik was best trots op mijn eerste eigen tuintje

Ik denk dat ik sowieso weer voor slaplantjes en sperzieboontjes ga omdat deze makkelijk te verbouwen zijn, omdat sla in de zomer elke dag wel lekker is bij het eten en sperzieboontjes zijn prima in te vriezen als voorraadje voor de winter. Maar wat ik er daarnaast in wil hebben weet ik eigenlijk nog niet. Helaas heb ik nog geen kas (toekomstdroom), dus komkommer/tomaat/paprika lijkt me niet geslaagd. Kool werkte op zich ook wel goed, alleen had ik de laatste keer enorm veel last van slakken daarin en dat vond ik toch wel blergh.
Misschien is het leuk om hier tips en ervaringen uit te wisselen? Voor mij als beginneling zou dat wel erg interessant zijn en er zullen vast wel meer mensen zijn die er graag meer over willen leren