Voor de creatievelingen! Wat doen met deze tuin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14751
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 13:48

Voor de indeling heb ik eigenlijk geen ideeen, maar waar ik wel aan moet denken:
Ik meen dat ze bij de action momenteel kunstgras hebben, ik weet niet of dat ook geschikt is voor kinderen maar misschien is dat bruikbaar/betaalbaar?
Had je al een idee wat je graag zou willen als zandbak? Want de schelpen die al genoemd zijn hierboven zijn ook te gebruiken als zwembadjes, misschien is dat ook leuk voor van de zomer? Die kan je ook verplaatsen, zodat je zoontje ook in de zon of juist in de schaduw kan spelen. Heel mooi zijn ze niet, maar op zich wel best praktisch

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 13:50

geerke schreef:
Vermoed dat kinderen meer herrie maken dan kippen?

Kinderen schijten niet in je tuin.

Liselot

Berichten: 32197
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 14:14

Kuggur schreef:
geerke schreef:
Vermoed dat kinderen meer herrie maken dan kippen?

Kinderen schijten niet in je tuin.


Als het goed is niet _O-

Telpeva: Er komt inderdaad gewoon een kunststof zandbak, waarschijnlijk zo'n schildpadmodel. Die vind ik net iets mooier dan de schelpen.
Zwembadje heb ik al van vorig jaar, die kan ik zo opblazen en met 4 emmers water er in staat ie :D Scheelt dat T nu nog klein is hahahaha

Roos: Tnx voor de tip van floorplanner, ik ga even googelen! Ik zat nooit mega veel buiten, maar merk wel dat T echt een buitenkind is (hij komt steevast elk vrij moment met mijn en zijn schoenen aanlopen omdat hij naar buiten wil) en dan vind ik het fijn dat ik lekker een boekje kan lezen en meneer lekker kan spelen als het droog is :)


Heb op dit moment dit idee in mijn hoofd, van de week eens even goed aanvegen en de tuinset buiten zetten. Dan weet ik ook hoeveel ruimte ik daarvoor nodig heb en of ik er dan nog met de fiets langs kan zoals ik het in gedachten heb
In het hoekje linksachter komt wellicht nog een klimplant oid

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:20

Kuggur schreef:
geerke schreef:
Vermoed dat kinderen meer herrie maken dan kippen?

Kinderen schijten niet in je tuin.

Ik heb bewijs dat dit soms tegenvalt :p

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15462
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Voor de creatievelingen! Wat doen met deze tuin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 08:42