Ervaringen robotstofzuigers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1987

Ervaringen robotstofzuigers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 19:10

Aangezien ik niet iets duidelijks kon vinden, hier mijn vraag:

Is er iemand die ervaring heeft met deze stofzuiger van de Lidl?
https://www.lidl-shop.nl/Vileda-Robotst ... p100212805

En zo nee, is er iemand die een leuke weet die niet 150 euro of meer kost, ik wil het als verjaardagscadeau geven, maar het moet wel leuk blijven. Ook omdat een stofzuiger anders ook zo'n suf cadeau is :Y)

Het zal puur zijn om de losse haartjes van onze 2 kleine teckeltjes en het kleine beetje zand etc weg te zuigen als we niet thuis zijn. Er zal sowieso nog gewoon gezogen gaan worden, maar meer het extra tussendoor zou mooi zijn als het gedaan wordt voor ons :))

Nou, ik hoop op een eenduidig antwoord zodat ik een beetje een keuze kan maken..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:22

Tiggs

Re: Ervaringen robotstofzuigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:03

Ik heb zelf een Roomba, die bevalt erg goed! Ruimt ook de kattenharen goed op. Maar hij was wel een stuk duurder dan die uit de link.

Danseresje

Re: Ervaringen robotstofzuigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:53

Ik heb deze gekocht toen deze in de winkel lag. Van de week pas gaan gebruiken na mijn verhuizing. Het is inderdaad voor extra.
Qua geluid, hij maakt best wat lawaai, maar zet hem aan als ik weg ben.
Verder ben ik er tot nu toe tevreden over!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:44

Als je een robotstofzuiger wilt moet je het goed doen is mijn ervaring. Dus of een irobot of een neato en ja die dingen zijn duur maar dan heb je wel echt kwaliteit. Heb zelf 1 van de aldi gehad en die kon ik continu bevrijden en het ding reed overal tegenaan en vergat hele stukken te zuigen. Na 1 jaar maar weggegooid dat ding.