Iphone: twee-factor-authenticatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Iphone: twee-factor-authenticatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 23:42

Kan iemand mij helpen?
Het lukt mij maar niet om twee-factor-authenticatie uit te schakelen.
Ik heb alle manieren geprobeerd maar het lukt niet. Ben al ruim 3 uur bezig.

Weet iemand de juiste manier? Heb het al via mijn telefoon geprobeerd en via de apple site op mijn laptop

Ik ben handig met telefoons/laptops maar hier kom ik echt niet meer uit. Ik kan het gewoon niet uitzetten. Wat ben ik blij dat ik nu eindelijk een samsung heb, wordt echt gek van apple.

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 23:43

Heb je hier iets aan?

Citaat:
Kan ik twee-factor-authenticatie uitschakelen nadat ik deze functie heb ingeschakeld?
Ja. Maar vergeet niet dat als u twee-factor-authenticatie uitschakelt, uw account alleen door uw wachtwoord en beveiligingsvragen wordt beveiligd.
Als u twee-factor-authenticatie wilt uitschakelen, logt u in bij de pagina van uw Apple ID-account en klikt u in het gedeelte 'Beveiliging' op 'Wijzig'. Klik vervolgens op 'Schakel twee-factor-authenticatie uit'. Nadat u nieuwe beveiligingsvragen hebt aangemaakt en uw geboortedatum hebt geverifieerd, wordt twee-factor-authenticatie uitgeschakeld.
Als iemand twee-factor-authenticatie zonder uw toestemming voor uw Apple ID heeft ingeschakeld, kunt u deze functie ook uitschakelen via de bevestigingsmail voor de inschrijving die naar het herstel-e-mailadres van uw Apple ID wordt verstuurd. Klik onder in de e-mail op 'Schakel twee-factor-authenticatie uit' om uw Apple ID naar de vorige beveiligingsinstellingen te herstellen en opnieuw de controle over uw account te verkrijgen. De koppeling is gedurende twee weken na de inschrijving geldig.
komt van https://support.apple.com/nl-nl/HT204915

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 23:48

Nymphe schreef:
Bedoel je dat je de vingerafdruk wilt uitschakelen? (heb even gegoogled :+ )

Heb je hier iets aan?

Citaat:
Kan ik twee-factor-authenticatie uitschakelen nadat ik deze functie heb ingeschakeld?
Ja. Maar vergeet niet dat als u twee-factor-authenticatie uitschakelt, uw account alleen door uw wachtwoord en beveiligingsvragen wordt beveiligd.
Als u twee-factor-authenticatie wilt uitschakelen, logt u in bij de pagina van uw Apple ID-account en klikt u in het gedeelte 'Beveiliging' op 'Wijzig'. Klik vervolgens op 'Schakel twee-factor-authenticatie uit'. Nadat u nieuwe beveiligingsvragen hebt aangemaakt en uw geboortedatum hebt geverifieerd, wordt twee-factor-authenticatie uitgeschakeld.
Als iemand twee-factor-authenticatie zonder uw toestemming voor uw Apple ID heeft ingeschakeld, kunt u deze functie ook uitschakelen via de bevestigingsmail voor de inschrijving die naar het herstel-e-mailadres van uw Apple ID wordt verstuurd. Klik onder in de e-mail op 'Schakel twee-factor-authenticatie uit' om uw Apple ID naar de vorige beveiligingsinstellingen te herstellen en opnieuw de controle over uw account te verkrijgen. De koppeling is gedurende twee weken na de inschrijving geldig.
komt van https://support.apple.com/nl-nl/HT204152

Werkt niet, via apple site staat het dat het niet is ingeschakeld maar op mijn iphone instellingen staat het ingeschakeld.
Hierdoor kan ik het dus niet uitschakelen.....

nee vingercode zit nieteens in de buurt haha :P

Nymphe

Re: Iphone: twee-factor-authenticatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 23:55

hmm.. dan zou ik het ook niet weten.. Al geprobeerd de mobiel uit en aan te zetten?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 00:18

Ik ga het nu anders proberen (gaat om overzetten van foto's / contacten van iphone naar samsung)
Lukt niet zo ..
Probeer het nu via mijn google account.

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 00:20

Zou het misschien lukken door gewoon met een kabel de telefoon op je laptop aan te sluiten? Of via icloud.com ?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 00:22

Nymphe schreef:
Zou het misschien lukken door gewoon met een kabel de telefoon op je laptop aan te sluiten? Of via icloud.com ?

Nee helaas, heb dat al geprobeerd maar zonder succes