Wel of niet verhuizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:42

Snorkel8 schreef:
Ik ben trouwens aan mijn man voorgesteld on meer te gaan werken. Hij vindt t geen goed idee nu, ik ben net beter na een periode van pfeiffer/Cmv, ik heb ook nog een paard en heb het lesgeven weer opgepakt. Als ik meer ga werken moet ik ergens in korten terwijl ik nu van alles kan genieten. Oke op dat huis na dan... maarja als je het dan p de weegschaal legt is het het niet waard. Ik heb een zware zwangerschap en herstel gehad en kan eindelijk alles weer met mijn lijf en ben ook nu blij met de vrije uurtjes die ik aan mijn paard of het lesgeven kan besteden naast werk of mama zijn

Zo, jij hebt een verstandige en liefdevolle man Snorkel +:)+ .

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Wel of niet verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 08:17

Robbie: daar hebben we het inderdaad ook net over gehad, al heb ik wel een bepaald idee als ik wil gaan kopen. Ik hoop een leuk boerderijtje te vinden hier in de omgeving of anders wel echt een karakteristiek huis die we desnoods moeten renoveren. Daarvoor moeten we dus wel echt goed sparen.

GDG: dat is het natuurlijk ook, als het dan te krap wordt qua geld dan kunnen we niet meer terug en ben ik straks genoodzaakt mijn paard te verkopen. Dat wil ik echt niet :D

Wat ontzettend lief dat je dat zegt, dat is hij ook echt! Ben ook zo blij dat we zo goed over dit soort dingen kunnen praten :)

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 15:04

Mijn zoontje heeft t balkon in ieder geval goedgekeurd <3


Afbeelding

Anoniem

Re: Wel of niet verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:05

Och gut wat een lief mannetje zeg TS <3 Fijn dat hij toch lekker even buiten kan genieten!

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Wel of niet verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 15:12

Dank je!!! Ja we moeten er gewoon maar t beste van maken dus dan ons mini balkon omtoveren tot speelplek

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Wel of niet verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:22

Slim ff geduld nog... tegen die tijd dat hij alleen kan buiten spelen is het vroeg genoeg om je droomhuis te kopen/huren. Het iedere keer maar verhuizen wordt je ook niet echt blij van hoor... ik weet er helaas alles van...

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Wel of niet verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 13:57

nou precies, de zekerheid is nu even belangrijker :)