Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou het voor mezelf erg handig vinden als ik thuis eventueel nog wat kan doen, maar dit wordt niet geëist oid. Maar met oog op eventueel ander werk erbij(ook Windows)maakt het de twijfel wel groter. Vandaar ook eigenlijk wel de vraag..
Ik heb er ook nooit hinder van ondervonden hoor.
Ze gaan lang mee inderdaad.
)
cube schreef:Ik zal me even inlezen op pages en Keynote. Weet dat dat de "office" is maar dus nog niet mee gewerkt.
Maar jullie ervaring is dus dat wel dat je hiermee gewoon Windows Word bestanden die je krijgt kun corrigeren zonder gedoe in opmaak, onleesbaar etc.
En dit zonder gedoe(als in makkelijk, zonder moeite)
_Reneee schreef:Ik ben tien jaar geleden overgestapt op iOS en ik zal nóóit meer een Windowslapop kopen. Daar staat een hoop meuk op wat je niet nodig hebt, het is een doolhof en je hebt de ene update na de andere. Mac is veel gebruiksvriendelijker.
Ik gebruik hem ook voor mijn werk. Je kunt gewoon MS office installeren (is wel een rotprogramma, met mega veel irritante updates), maar met Pages van Apple kun je ook Worddocumenten openen. Zoals ik al zei: Apple is heel gebruiksvriendelijk.
Daarnaast loopt hij nooit vast, hij start mega snel op en je hebt geen last van virussen.
.
Vind dat maar eens bij een windows pc!
MarlindeRooz schreef:Tja ene windows laptop van 800 euro is na 3 jaar echt niet grappig meer. Heel sloom en de accu gaat hard achteruit. Dan leg ik liever 200 euro extra neer voor een macbook air van 13 inch. Die heb ik nu al 2,5 jaar en is nog steeds de snelste laptop van de klas.![]()
Daarbij is hij enorm licht en kan hij tegen een stootje. Ook erg belangrijk met mijn onhandigheid.
Ik heb nooit problemen gehad met windows en mac. Ik zet alles gewoon om in PDF of WORD. Powerpoint gebruik ik sowieso nooit maar daarbij kan je het ook zo opslaan dat het bruikbaar is. Daarbij kan je gewoon word en excel etc op je macbook zetten. Kan je gewoon kopen!
Mijn vriend heeft al 6 jaar een macbook pro en is fotograaf. Hij draait dus nog steeds zware programma's op dat ding.Vind dat maar eens bij een windows pc!
GabyShyy schreef:MarlindeRooz schreef:Tja ene windows laptop van 800 euro is na 3 jaar echt niet grappig meer. Heel sloom en de accu gaat hard achteruit. Dan leg ik liever 200 euro extra neer voor een macbook air van 13 inch. Die heb ik nu al 2,5 jaar en is nog steeds de snelste laptop van de klas.![]()
Daarbij is hij enorm licht en kan hij tegen een stootje. Ook erg belangrijk met mijn onhandigheid.
Ik heb nooit problemen gehad met windows en mac. Ik zet alles gewoon om in PDF of WORD. Powerpoint gebruik ik sowieso nooit maar daarbij kan je het ook zo opslaan dat het bruikbaar is. Daarbij kan je gewoon word en excel etc op je macbook zetten. Kan je gewoon kopen!
Mijn vriend heeft al 6 jaar een macbook pro en is fotograaf. Hij draait dus nog steeds zware programma's op dat ding.Vind dat maar eens bij een windows pc!
Welke macbook pro heeft hij? Zit er namelijk ook naar te kijken voor fotografie, maar ook een laptop om handig mee naar school te nemen.