Mijn oude trouwe smartphonetje is echt aan vervanging toe. Prima te doen als ik op werk zit, maar dat 3x per dag opladen is voor gewoon gebruik toch een beetje lastig
Ik wil immers wel bereikbaar blijven en ik baal stiekem wel dat ik niet meer mijn ritjes zo frequent kan monitoren met dat ding, omdat hij GPS en endomono niet echt trekt. En om nu 100 powerbanks mee te slepen is ook weer zo.... Ik moet er aan geloven. Ik moet een nieuwe telefoon. En dan begint mijn zoektocht en vooral frustratie. Want die krengen zijn tegenwoordig allemaal te groot, te duur, en kunnen helemaal niets meer hebben. De Samsung S III mini is misschien verouderd, traag en leeglopend, je kan een hoop zeggen, maar die kan WEL tegen een stootje, fijn klein etc. En ik ben niet zo handig / zuinig met mijn footjes, en ze vallen toch wel regelmatig.... (iets met kluns...
) Nu had ik even een ingeving en heb ik een Samsung A3 in mijn handen gehad, maar helaas kon die een valletje niet echt aan en ligt die alweer ter reparatie. Niet echt hoopvol dus.
Mijn vraag, hebben jullie tips?? Mijn eisen:
- niet te duur (vrij kansloos met de huidige prijzen)
- niet te groot (De S III mini is zo heerlijk handzaam...)
- Kan tegen een stootje (of ubergoeie hoesjes die dit mogelijk maken)
- eventueel met accu die je nog ZELF kan wisselen
Ik heb verder niet veel eisen. Ik wil kunnen whatsappen, foto's maken (kwaliteit zal altijd beter zijn dan de S III mini gok ik en kon ik ook mee werken
), en ik wil GPS voor Endomondo tijdens mijn ritjes. Wie oh wie heeft er tips en adviezen? Het liefst ga ik terug naar de nokia, maar dan ga ik whatsapp missen en dat kan niet meer

Lekker snel, makkelijk in gebruik, de accu gaat super lang mee (bij nauwelijks gebruik een dag of 5 en bij intensief gebruik zeker 2 dagen en ze zijn niet enorm duur (vergeleken met andere gloednieuwe telefoons). Mijn vorige iPhone ging ruim 5 jaar mee en ik ga er van uit dat deze dat ook met gemak moet halen.
)