3G Mobiel werkt niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

3G Mobiel werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 04:35

Hoihoi,

Ik heb een poosje mijn mobiel als 3G camera gebruikt, dat werkte prima, maar nou wil ik gewoon op internet en dat lukt niet. Ik heb genoeg data (14GB) en via Wifi werkt hij wel gewoon. Ook de app om de mobiel als 3G camera te gebruiken werkt gewoon, heb dan gewoon beeld.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Iris82

Re: 3G Mobiel werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 05:36

Welke provider heb je?

Sommige werken al niet meer met 3G. Dan heb je een nieuwer toestel nodig.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 04:53

Ik heb een Lebara kaartje. Heb via de site van Lebara de ''3G Databundel'' gekocht, dus dat zou dan kloppen. Bedenk me net wel dat ik het kaartje een week geleden even in de mobiel van mijn zus gedaan had en toen deed internet het gewoon. Dus dan zou het aan mijn mobiel moeten liggen... Maar mijn mobiel is gewoon geschikt voor 3G (Acer liquid Z520) en via de app om mijn mobiel te gebruiken als camera doet hij het dus ook gewoon via 3G.

Rotte is ook nog dat ik nou 14 GB heb, maar er niks mee kan... Normaal zou dat niet zo heel erg zijn als het even niet lukt, maar bij Lebara verloopt je bundel na een maand, tenzij je er weer extra mb's bij koopt... Ga die 14 GB ook niet zomaar laten verlopen, dus koop er ook nog eens steeds 500 mb bij :')