En ben benieuwd hoe jullie in deze zouden reageren.
Ik ben overgestapt van kpn (mobiel) naar telfort.
Netjes tot het einde van het contract gewacht en tot zover ook geen probleem.
Echter krijg ik gister een mail met een factuur voor een afkoopsom
Hier uiteraard achteraan gegaan en zoals al gedacht is deze onterecht.
Dit geeft kpn ook gewoon zwart op wit toe
Echter dien ik deze afkoopsom wel te betalen
Dan mag ik een maandje op mijn geld wachten en boeken hun het retour.
Deze gang van zaken vindt ik erg vreemd want ik zeg op mijn beurt jullie hebben geen euro van mij tegoed dus ik sorneer de boel.
Nu dreigen ze echter wanneer ik dit doe ze herinneringskosten in rekening brengen en als ik deze dan niet betaal de deurwaarder langs zullen sturen.
Ik sta echt perplex.
Hoe bedoel je krom
want zoals ik al aangaf is het een fout van hun en ik ben de bank van lening niet. Nu ben ik geneigd om de boel alsnog te storneren.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
naar KPN.
De eerstelijns klantenservice is gewoon een ramp. Volgens mij is dat ook extern geregeld. Zodra je bij een afdeling intern terecht komt (ik ben fan van de afdeling opzeggen, en dat bedoel ik niet cynisch :p) gaat het al stukken beter qua klantvriendelijkheid. Anyway, hoe irritant en belachelijk het ook is, ik zou het toch gewoon zo laten als ze hebben toegezegd het terug te storten. Kost alleen maar energie en stress als je straks herinneringen en aanmaningen krijgt.