Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anne. schreef:Helaas geen ruimte om de schoenen op stal achter te laten, althans, geen fijne afgesloten ruimte waarin ze een beetje op kunnen drogen als het erg geregend heeft..
Een kist of een bak is wel een idee.. Alleen het wordt wel lastig om iets te vinden wat in dat halletje past
Nou bagger ik door de blubber in m'n regenlaarzen, die staan wel op stal. Daar mest ik ook mee uit.
. Dát ruik je voornamelijk. Ik doe verder alles met die schoenen aan, wisselen halverwege vind ik zo'n gedoe 

Anne. schreef:s winters staat ponylief op een paddock waar -als het even flink regent- niet alles even goed wegloopt. Erg nat is het niet, maar op sommige plekken blijft de pies dan een beetje hangen in het zand. Dát ruik je voornamelijk. Ik doe verder alles met die schoenen aan, wisselen halverwege vind ik zo'n gedoe
In de auto is écht geen optie, die moet binnenkort verkocht worden en de paardengeur moet er ook echt uit zijn dan.
Ik denk dat ik op stal ga kijken wat de mogelijkheden zijn om ze daar te laten staan.. eventueel in mijn kast op een handdoek met een goeie vochtvreter erbij..