. Ik ruim mijn kamer eens in de zoveel tijd op, en een week later is er weer een bom ontploft omdat ik mijn kleren niet in de wasmand heb gegooid en ze dus op de grond liggen
. Ik vind het oprecht moeilijk om dingen achter mijn kont op te ruimen en vergeet ook altijd de helft als ik ergens weg ga. Ik kan veel te goed tegen rommel denk ik, waardoor de motivatie om het op te ruimen ontbreekt todat ik ineens in een helder moment wél motivatie krijg.Iemand tips? Mijn leven is nu letterlijk een beetje een rotzooitje.

Ik denk inderdaad dat het een kwestie is van gewenning, en ik heb ook al meerdere keren mezelf voorgenomen om het te doen. Wat opruimen betreft heb ik echter blijkbaar de ruggengraat van een zeekomkommer
Ben echt geen ster in opruimen en liet het in het verleden vaak tot een punt komen waar het ook echt onmogelijk was om nog op te ruimen. Ik heb ADHD en vind het moeilijk om overzicht te krijgen over mijn troep, als het eenmaal een troep is wordt het een soort blinde vlek waar ik niet meer naar durf te kijken.
En ik word kriegel van 24/7 in de troep zitten, dus ik ruim automatisch op. Alleen de afwas is nog een dingetje .. Die staat er gerust 2 weken