Goede budget laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Goede budget laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 22:08

Hoi allemaal,

Ik heb mijn Samsung laptopje nu alweer 4,5 jaar en sleep hem nog bijna dagelijks met me mee.
Nu is het zo dat de mousepad regelmatig het contact verliest en ik word daar langzaam maar zeker
gillend gek van. Nu ben ik toch maar een beetje op zoek naar een nieuwe laptop.. Belangrijk voor
mij is dat ik gewoon lekker kan internetten en Word kan gebruiken. Ik kijk ook veel filmpjes op
mijn laptop. Verder speel ik geen games en hoef ik ook geen andere zware programma's te
draaien. Ik neem mijn laptop veel mee dus hij moet daar wel een beetje tegen bestand zijn.
Qua grootte +/- 15 inch. Budget 300/400/500...

Tips, aanraders?

tamary

Re: Goede budget laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:20

Als je er veel mee sleept is een goede tas belangrijk. Ik heb al jaren dell, maar reis er niet mee. Wel rap windows er af gesloopt en kubuntu gaan draaien, scheelt een boel aan eisen qua hardware (instapmodel laptop/computer is samen met nieuwe windows eigenlijk altijd maar net an en dus traag) en geen ellende met licenties. Filmpjes afspelen (youtube of dvd ook geen probleem).
Libreoffice oid draait keurig ook word spul en anders exporteer je het als pdf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:21

Ik zou zeggen; neem geen Lenovo touchscreen/Yoga... Geweldig fijne laptop die ik 4 weken met veel plezier heb gebruikt en die nu al 6 weken bij de Lenovo reparatie ligt en ze weten nog steeds niet of/wanneer ik die ooit nog terugkrijg want Lenovo wordt overspoeld met beeldschermen die binnen een jaar kapot zijn. Erg leuk. -O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-03-17 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:21

ik heb een acer aspire f15. Weet niet meer hoe duur deze was eerlijk gezegd maar volgens mij prima binnen jou budget. Heerlijk laptopje, lekker licht :D

Mando

Re: Goede budget laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:41

Ik heb een goede hp 2e hands gekocht voor 300 euro bij hardware for sale
Werd erg goed geholpen.
Eerst gebeld wat het beste bij mijn pastte en toen die besteld.
Heb een haast nieuwe laptop nu.