Mijn vriend en ik wonen nu ongeveer een half jaar samen, en delen een heerlijk bed.
Lekkere dikke matrassen, en zo'n top laag erop waardoor het niet 2 matrassen zijn maar 1 geheel.
Nu het probleem: de matrassen hieronder schuiven uit elkaar.
Ik rol naar het midden van het bed in mijn slaap en kom dus in dat gat te liggen waardoor ik, 1 heel slecht slaap en 2, 's ochtends gewoon ontzettend last van mijn rug heb.
We hebben alles wat in ons op kwam al geprobeerd.. Matrassen omdraaien, in alle richtingen die we ons maar kunnen bedenken. De bovenste laag omdraaien.. En dan gaat het 2 nachten goed en daarna beginnen we weer.
Het maakt ook niet uit waar ik ga liggen op het bed, of ik nu links of rechts lig, zo ver mogelijk van de gleuf vandaan.. Ik lig altijd in het midden als ik wakker wordt.
Nu snap ik dat het probleem is dat ik zo in het midden ga liggen in mijn slaap, maar hier heb ik natuurlijk geen erg in. Dan maar proberen iets te verzinnen waardoor de matrassen gewoon blijven liggen en ik niet meer in en gat lig..
Wie kent dit probleem en heeft de ideale oplossing?
Ik ben je dan ontzettend dankbaar, want ik begin langzaam te lijden aan een slaapgebrek

voorbeeldje :