Vorig jaar heb ik een nieuwe laptop gekocht, met in mijn gedachten dat ik nog wel een cd met Office had liggen, dus niet nodig. Bovendien vond ik de meest recente versie echt véél te duur.
Thuis bedacht ik me: Fack, ik heb een laptop zonder cd-rom drive gekocht...

Gelukkig had m'n moeder de CD ook weggegooid

Inmiddels ruim een half jaar verder en nog steeds geen Microsoft Office, want wat ik tegenkom vind ik gewoon veel te duur voor de manier waarop ik het gebruik.
De goedkoopste versie is 60 euro en dan kan ik het maar éénmalig installeren. Ik hoop in de nabije toekomst niet weer een nieuwe laptop te hoeven kopen... Maar je weet het maar nooit...

Want waarvoor gebruik ik Office? Om mijn inschrijfformulier voor wedstrijden in te vullen, sollicitatiebrieven te maken en startlijsten te openen.

Sollicitatiebrieven schrijf ik dan op de computer van mijn ouders, maar met een toekomstig eigen huisje in het vooruitzicht, is dat niet heel erg praktisch... Net als het maken van mijn inschrijfformulier (al hoop ik dat dat straks allemaal via mijnKNHS kan gaan)
Het liefst zou ik ergens een goedkope, oudere (2013 bijvoorbeeld) versie van Word willen kopen... Wie heeft tips voor mij?