Wat is er met mijn iPhone loos? (Geen W'App, wel WIFI)

Moderators: Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird, Princesj, Hanmar, Giolli, Mondy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hygge

Wat is er met mijn iPhone loos? (Geen W'App, wel WIFI)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-17 18:44

Hallo Bokkers,

Sinds gisteravond 23:00 vertoont mijn iPhone 5S een paar vreemde kuren. Tot een halfuur geleden wilde hij niet verbinden met de Wifi thuis, wel bij de buren. WhatsApp, Facetime etc. werken niet, maar internet (Chrome) wel. Ik heb alles recent geüpdate. Ik heb de routers gereset, netwerkinstellingen hersteld etc.

Waar ligt het aan en moet ik opzoek naar een vervanger?

Groeten,

Ayla_4Ever

[o]

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:42

Al eens terug gezet naar voor de update?

Bodybuilding, baby! 8-)

lolotjeh

Re: Wat is er met mijn iPhone loos? (Geen W'App, wel WIFI)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:45

Heb je de telefoon ook wel eens proberen op nieuw te starten? Dat lost meestal een hoop problemen op. Als dat niet werkt raad ik aan om even naar een apple store te gaan.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:54

Wat werkt er niet aan? Kun je de apps wel openen maar niet gebruiken omdat je geen internet zou hebben of kun je ze überhaupt niet openen?

And [o] is coming.

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:58

heb je hem al eens een reboot gegeven? homeknop en uitknop ingedrukt houden tot het appeltje weer verschijnt.:)

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (v. OCP Will He Do) ~
<:) Strooigoed

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-17 14:25

Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart en teruggezet naar de updates ervoor. Idem dito met de apps. Het heeft helaas nog geen resultaat gehad.

Ook ben ik op alle apps uitgelogd, zoals Bankieren, App Store en dergelijke.

[o]

Melissaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:34

Even de app apple support downloaden, via die app kun je met iemand van apple chatten of bellen en die kunnen je vast beter helpen!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:11

Maar wat werkt er dan niet aan?

And [o] is coming.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-17 09:04

naarppc schreef:
Maar wat werkt er dan niet aan?

Ik kan niet FaceTimen en berichten via WhatsApp ontvangen en/of versturen, want als ik op de app klik wordt het scherm zwart en keert hij weer terug naar het startscherm.

[o]

Pernilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:14

Dat heb ik ook weleens. Is je geheugen vol? Dan starten enkele apps niet meer, waaronder Facebook en WhatsApp. Er is dan geen ruimte meer vrij om de berichten te ontvangen.

Blondy <3

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:45

Hmm, even geheugen bekijken dan inderdaad, maar ik betwijfel of dat helpt want je hebt de apps die niet werken al een keer verwijderd toch? Is je software verder up-to-date? Anders misschien even proberen je simkaart in een ander toestel te doen? Alhoewel, dat is welhaast onmogelijk met iPhone natuurlijk, om je simkaart eruit te halen. Maar het is opvallend dat er alleen problemen zijn met apps die een simkaart nodig hebben, of heb je ook problemen met apps die dat niet nodig hebben?

And [o] is coming.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-17 20:03

naarppc schreef:
Hmm, even geheugen bekijken dan inderdaad, maar ik betwijfel of dat helpt want je hebt de apps die niet werken al een keer verwijderd toch? Is je software verder up-to-date? Anders misschien even proberen je simkaart in een ander toestel te doen? Alhoewel, dat is welhaast onmogelijk met iPhone natuurlijk, om je simkaart eruit te halen. Maar het is opvallend dat er alleen problemen zijn met apps die een simkaart nodig hebben, of heb je ook problemen met apps die dat niet nodig hebben?

Alle andere apps werken prima, het geheugen is niet vol en mijn software is up-to-date. :)

[o]

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:08

Dan zou ik denken aan een miscommunicatie tussen je iPhone en je simkaart oid? Ik weet het ook niet hoor, maar ik vind het opmerkelijk dat je alleen problemen ondervindt met apps die een simkaart nodig hebben. Ik zou even langs een apple store gaan :j

And [o] is coming.

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:11

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:11

Even terug zetten naar de fabrieks instellingen? Misschien helpt dat. En idd een hardreset zou ook moeten helpen.
Doet hij het op de 4g wel?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie