Hoop dat jullie mee willen denken, sinds enige dagen heb ik problemen met whatsapp.
In mijn startscherm zie ik dat ik berichten heb, vervolgens open ik de app om ze te lezen. De app komt direct met de melding dat er iets mis is gegaan met de chatgeschiedenis en dat ik kan herstellen, ik klik op herstellen en vervolgens heb ik mijn chatgeschiedenis terug maar de nieuwe berichten komen niet meer binnen. Zo mis ik dus al diverse berichten.
Tijdens het typen van berichten naar mensen sluit hij ook regelmatig de app zodat ik die opnieuw moet openen en opnieuw moet beginnen met typen.
Ik heb al geprobeerd het toestel te herstarten en heb whatsapp al opnieuw geinstalleerd, het helpt helaas nog niet. Iemand die nog een idee heeft? Dit is echt heel frustrerend!
Heb je niet gewoon een gigantische chat geschiedenis? Kun je niet een aantal gesprekken verwijderen?
mystery1980
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-17 17:02
een oude telefoon zou kunnen, heb een Huawei honor 3c, maar zou toch belachelijk zijn als het daardoor komt. (Even gekeken toestel is uitgekomen in dec 2013.) Alle chatgeschiedenis is inmiddels verwijderd en dat helpt helaas ook niet.