Lieve bokkers, een tijdje geleden hadden we het hier, in een topic, over dekbedden/dekens. Er was een bokker die heerlijke dekens had uit, ik dacht Engeland en daar zo onder sliep. Zij heeft de naam genoemd van die dekens maar ik weet het niet meer. Heb net zitten zoeken maar ik kan het topic niet meer vinden Misschien dat er een lampje gaat branden bij een van jullie Kookle werkt ook niet mee.
Was echt een merknaam volgens mij. Dekens waren aan de ene kant zacht en andere kant geweven oid maar zagen er zalig uit! Waren best "bekende" bokkers volgens mij maar weet niet meer wie
chanicha
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 23:27
Er is een bokker die er zo onder slaapt en je kan ze in de wasmachine wassen. Kan ook nog Amerikaans zijn
chanicha
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-17 12:42
Niemand
kaatjemuts
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland
Geplaatst: 27-02-17 12:50
in Amerika gebruiken ze comforters ipv dekbedden, maar ik weet zo niet een specifieke merknaam...
Heel eenvoudig gevonden door dekbed in het zoekveld te typen en te sorteren op onderwerpen. Je hebt er zelf gereageerd dus hij staat wsl ookin je eigen berichten.
Daffie1986 wat goed dat zijn ze! Dank jullie wel voor het meedenken en zoeken! Heb ook alles door zitten spitten maar natuurlijk niet gedacht dat ze onder dat topic stonden